Sieć francuskich restauracji i bistro zdobywa popularność w Azji. Marka zapowiada rozbudowę sieci franczyzowej na całym kontynencie.
Znana francuska marka restauracyjna przypadła do gustu mieszkańcom krajów azjatyckich. Jak podaje Eric Vannier, szef Grupy La Mère Poulard, pierwsze zagraniczne restauracje pod tą marką zostały otwarte w Japonii. Zagraniczna sieć francuskich lokali rozwija się w formacie franczyzy. Sukces tej inwestycji zachęcił do dalszych planów.
W ciągu najbliższych kilku lat marka planuje otworzyć w Japonii 30 restauracji i 120 barów bistro. Grupa weszła też do Tajwanu, gdzie działają obecnie dwa bary. Docelowo w tym kraju planuje się otworzyć pięć restauracji i 30 bistro. W 2014 roku francuska restauracja La Mère Poulard pojawiła się też w Korei. W przyszłości franczyzodawca chciałaby mieć w tym kraju 35 restauracji i 80 barów bistro.
Według planów grupy, lata 2014-2018 to także okres ekspansji sieci La Mère Poulard w Chinach, Singapurze, Malezji, na Filipinach, w Indonezji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Katarze, Omanie, Kuwejcie i Arabii Saudyjskiej. Francuzi są aktywnie również w innych częściach świata – m.in. w Belgii, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, RPA, Rosji i w Stanach Zjednoczonych.
Restauracje La Mère Poulard oferują tradycyjne dania kuchni francuskiej. W lokalach tej marki króluje atmosfera znanej francuskiej restauracji na Mont Saint Michel.
INK