Fotodepilacja nakręca sprzedaż innych usług

Autor: Redakcja
Data dodania: 6 kwietnia 2011
Kategoria:
adolesense_fotoAdolesense przyznaje, że hitem w salonach tej sieci są modne ostatnio zabiegi fotodepilacji. Niemniej radzi rozszerzać ofertę, gdyż klientki, którym spodoba się salon, chętnie skorzystają też z innych usług.

Adolesnese to jedna z sieci, które powstały na fali popularności salonów fotodepilacji w naszym kraju. Nowy trend rozpoczęło hiszpańskie No+Vello, które weszło do Polski na przełomie 2009 i 2010 roku, a obecnie ma ok. 100 salonów franczyzowych. Wkrótce po debiucie tej sieci na naszym rynku powstało szereg rodzimych konceptów, m.in. Yasumi epil, Beautiful Skin, Expelos czy właśnie Adolesense.

- Pierwszy salon uruchomiliśmy w maju 2010 roku w Krakowie. Zainteresowanie tego typu usługami jest tak duże, że jeszcze przed upływem roku inwestycja w tę placówkę zwróciła się. Obecnie mamy dwa salony własne oraz trzy franczyzowe. W najbliższych tygodniach na pewno uda nam się otworzyć jedną placówkę własną i jedną franczyzową - mówi Artur Kaczmarz z Adolesense.

Firma nie stawia sobie konkretnych celów ilościowych co do kolejnych otwarć. - Szukamy atrakcyjnych lokalizacji oraz partnerów i od ich pozyskania uzależniamy tempo rozwoju - wyjaśnia Kaczmarz.

W jego ocenie, Adolesense wyróżnia się na rynku ofert franczyzowych dla salonów fotodepilacji stosunkowo niską kwotą inwestycji oraz szerokim zakresem usług. W ramach opłaty franczyzowej w wysokości 50 tys. zł franczyzobiorca otrzymuje pełne wyposażenie salonu. Oprócz tego musi ponieść jeszcze koszty adaptacji lokalu, co oznacza, że pełna inwestycja powinna się zamknąć w kwocie ok. 70 tys. zł.

- Warto zwrócić uwagę na to, że urządzenia, jakie oferujemy, służą nie tylko do wykonywania zabiegów fotodepilacji i fotoodmładzania, ale także m.in. liposukcji ultradźwiękowej, tj. usuwania tkanki tłuszczowej i cellulitu, termoliftingu, redukcji rozstępów czy usuwania przebarwień. Najpopularniejsza jest oczywiście fotodepilacja i to tę usługę najbardziej promujemy. Niemniej klientki, które przychodzą do naszego salonu, zapoznają się też z pozostałą ofertą i często wracają po kolejne usługi - wyjaśnia Artur Kaczmarz.

Duże znaczenie usług dodatkowych, które mogą przełożyć się na wzrost przychodów salonów fotodepilacji, potwierdza także decyzja lidera rynku  - No+Vello. Od kwietnia w salonach tej sieci, oprócz fotodepilacji i fotoodmładzania, klienci mogą skorzystać z zabiegów usuwania trądziku i przebarwień.

Joanna Cabaj - Bonicka

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram