Fotodepilacja na czasie

Autor: Redakcja
Data dodania: 28 czerwca 2010
Kategoria:
novello_salonSpecjalizujące się w tej dziedzinie sieci, takie jak hiszpańskie No+Vello czy polski Expelos, szybko pozyskują franczyzobiorców.

Oba koncepty trafiły na rynek dopiero w tym roku. Zdecydowanie szybciej rozwija się No+Vello, które ma już w tym zakresie olbrzymie doświadczenie – ponad 720 salonów w siedmiu krajach. W Polsce w ciągu minionego półrocza firmie udało się uruchomić 35 takie placówki w największych polskich miastach. Tylko w czerwcu nowe salony pojawiły się m.in. we Wrocławiu, Zielonej Górze, Kielcach, Krakowie i Toruniu.

– Jesteśmy w trakcie uruchamiania dwudziestu kolejnych placówek, tak że na koniec lipca będzie ich ok. 55. Jesteśmy bardzo mile zaskoczeni zainteresowaniem potencjalnych inwestorów. Jest ono naprawdę bardzo duże. Widzimy, że bardzo istotny dla nich jest fakt, że No+Vello to sieć międzynarodowa, która odniosła już sukces w innych krajach – mówi Kamil Ponisz, odpowiedzialny za ekspasję marki na polskim rynku.

Wkrótce spodziewa się on kolejnej fali inwestycji ze strony osób, które już mają jeden salon. – Tak pokazują doświadczenia hiszpańskie, gdzie ok. 70 proc. franczyzobiorców No+Vello ma więcej niż jeden salon – wyjaśnia. Zielone logo No+Vello ma w tym roku pojawić się w ok. 100 lokalizacjach w naszym kraju, z wyliczeń sieci wynika, że docelowo jest tu miejsce na blisko 300 takich placówek. Zakłada to ekspację także w mniejszych miastach, już od 30-40 tys. mieszkańców.

No+Vello cieszy się dużą popularnością nie tylko wśród franczyzobiorców, ale także wśród klientów. - Zakładaliśmy, że dochodzenie do rentowności może potrwać około trzech miesięcy, ale są takie salony, którym udaje się to już w pierwszym miesiącu. Istotny jest jednak dobrze poprowadzony marketing lokalny. W przypadku naszych dwóch salonów własnych we Wrocławiu i Warszawie na pierwszy wolny termin klienci muszą czekać po ok. 3 tygodnie – mówi Kamil Ponisz

Na brak zainteresowania nie narzeka także polska firma Expelos. – Nadal wśród naszych usług dominuje fotodepilacja, ale coraz większą popularność zyskują inne zabiegi jak np. radiofrekwencja, zamykanie naczynek, usuwanie przebarwień – wylicza Joanna Breśka, właścicielka sieci.

expelos_photoPlany Expelos zakładają zakończenie roku z wynikiem rzędu 20 placówek. Koncept został przetestowany na jednej placówce własnej w Warszawie. Obecnie w sieci działają już trzy. W maju w Warszawie został otwarty kolejny salon własny, zaś w czerwcu do sieci dołączył pierwszy franczyzobiorca – z Poznania. – W lipcu uruchomimy kolejny salon franczyzowy. Będzie się on mieścił w Gdyni przy ul. Świętojańskiej. A być może jeszcze w wakacje ruszy placówka na południu Polski – mówi Joanna Breśka.

Przyznaje ona, że na rynku panuje coraz większa konkurencja, bowiem temat fotodepilacji stał się ostatnio bardzo modny. A to powoduje, że coraz więcej przedsiębiorców próbuje szczęścia w tej branży także na własną rękę. – Jest to wąska specjalizacja. Nie oznacza to jednak, że całą wiedzę na ten temat można posiąść w kilka dni. Chyba, że dzięki franczyzie – zachęca do przyłączenia się do sieci Joanna Breśka.

Potencjalny franczyzobiorca, który chce uruchomić salon fotodepilacji i fotoodmładzania, powinien dysponować lokalem o powierzchni minimum 40 mkw. w atrakcyjnie położonym punkcie miasta, na parterze. Koszt inwestycji w przypadku salonu Expelos to ok. 60 tys. zł, w przypadku No+Vello jest ok. 120 tys. zł.

Joanna Cabaj - Bonicka
jcabaj@arss.com.pl

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 5 sierpnia 2022
Żabka liczy już 8500 sklepów
Data dodania: 4 sierpnia 2022
Fit Cake robi swoje
Data dodania: 2 sierpnia 2022
BRICOMARCHÉ z nową marką własną
Data dodania: 1 sierpnia 2022
Duże zainteresowanie franczyzą Auto Gamma

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram