Forum Franczyzy już wystartowało

Data dodania: 16 czerwca 2014
Autor: Redakcja
Kategoria:
Andrzej Krawczyk, Akademia Rozwoju Systemów Sieciowych

W Poznaniu ruszyło właśnie Forum Franczyzy - Międzynarodowe Targi Systemów Sieciowych. Pod dachem Międzynarodowych Targów Poznańskich swoje oferty prezentuje kilkudziesięciu wystawców z sektora spożywczego, gastronomicznego, są firmy ubezpieczeniowe, salony prasowe, kluby fitness, salony zdrowia i urody oraz oczywiście firmy gastronomiczne. Targom towarzyszy seria prezentacji i wykładów.

Po raz kolejny Forum organizowane jest wspólnie z Akademią Rozwoju Systemów Sieciowych. W ramach forum przygotowaliśmy wspólnie ciekawy program konferencji i szkoleń, podczas których uczestnicy zdobędą niezbędną wiedzę między innymi z zakresu „Jak wybierać i porównywać systemy franczyzowe" oraz „Na co zwracać uwagę przed podjęciem decyzji o podpisaniu umowy franczyzowej”.

Dla niektórych wystawców oferujących sprawdzone systemy biznesowe jest to debiut.
– W Forum Franczyzy bierzemy udział po raz pierwszy. Zainteresowanie naszą ofertą jest duże. Bardzo pozytywnie oceniamy to przedsięwzięcie – mówi nam Magdalena Senderska, koordynator ds. handlowych i wyposażenia SPA sieci salonów urody Abacosun.
Zainteresowanie działalnością w ramach systemu franczyzowego jaki oferuje firma tłumaczy m.in. stosunkowo niskim progiem wejścia do sieci. Koszt systemu Abacosun „Prasujemy zmarszki” wynosi 36 tys. brutto.
– Oprócz opłaty wstępnej nasi partnerzy nie płacą żadnych innych opłat franczyzowych. Jest to korzystne dla potencjalnych partnerów. Jesteśmy elastyczni, dopasowujemy swoją ofertę do lokalnych uwarunkowań. Dzięki temu stale powiększmy sieć salonów. Od sierpnia 2013 roku uruchomiliśmy 4 placówki, kolejne 3 czekają na otwarcie – opowiada Magdalena Senderska.
Koordynator ds. handlowych i wyposażenia SPA Abacosun dodaje też, że segment w którym działa firma jest nienasycony. Mimo rozwijających się równolegle konceptów franczyzowych jest stałe zapotrzebowanie na usługi kosmetyczne.
– Nie boimy się rywalizacji. Działanie w otoczeniu konkurencyjnym jest dobre dla firmy. Popyt na nasze usługi jest ciągły. Nawet w czasie kryzysu gospodarczego Polki nie oszczędzają na swojej urodzie – komentuje Magdalena Senderska.

Dla niektórych wystawców oferujących sprawdzone systemy biznesowe to debiut.

– W Forum Franczyzy bierzemy udział po raz pierwszy. Zainteresowanie naszą ofertą jest duże. Bardzo pozytywnie oceniamy to przedsięwzięcie – mówi nam Magdalena Senderska, koordynator ds. handlowych i wyposażenia SPA sieci salonów urody Abacosun.

Zainteresowanie działalnością w ramach systemu franczyzowego jaki oferuje firma tłumaczy m.in. stosunkowo niskim progiem wejścia do sieci. Minimalny koszt systemu franczyzowego Abacosun wynosi 36 tys. zł brutto.

– Oprócz opłaty wstępnej nasi partnerzy nie ponoszą żadnych innych opłat franczyzowych. Jest to korzystne dla potencjalnych partnerów. Jesteśmy elastyczni, dopasowujemy swoją ofertę do lokalnych uwarunkowań. Dzięki temu stale powiększamy sieć salonów. Od sierpnia 2013 roku uruchomiliśmy 4 placówki, kolejne 3 czekają na otwarcie – opowiada Magdalena Senderska.

Dodaje też, że segment, w którym działa firma jest nienasycony. Mimo rozwijających się równolegle konceptów franczyzowych jest stałe zapotrzebowanie na usługi kosmetyczne.

– Nie boimy się rywalizacji. Działanie w otoczeniu konkurencyjnym jest dobre dla firmy. Popyt na nasze usługi jest ciągły. Nawet w czasie kryzysu gospodarczego Polki nie oszczędzają na swojej urodzie – podsumowuje Magdalena Senderska.

Wśród uczestników targów jest również firma Enekosystem, twórca marki Energopunkt, pod logiem której działają punkty sprzedaży oferujące zaawansowane technologicznie materiały grzejne, przeznaczone do ogrzewania płaszczyznowego (podłogowego, sufitowego i ściennego). Franczyzobiorca firmy Mariusz Chroł zaznacza, że na podjęcie decyzji w sprawie współpracy w ramach tej sieci potrzebował zaledwie dwa tygodnie.

– W biznesie jestem od lat. Wczoraj podpisaliśmy umowę franczyzową na otwarcie punktu sprzedaży w Budzynie. Działalność pod marką Energopunkt jest kolejnym dodatkowym kierunkiem mojego biznesu – komentuje Mariusz Chroł.

KB/INK

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram