Foto: Fornetti
Rok 2015 będzie rokiem stabilizacji i wzmocnienia pozycji na rynku. Jednocześnie będzie to czas intensywnych poszukiwań nowych lokalizacji. Priorytetem jest rozwój sieci franczyzowej i partnerskiej oraz modernizacja istniejących punktów własnych – mówi Katarzyna Rezler, kierownik rozwoju sieci sprzedaży Fornetti Polska.
Obecnie pod marką Fornetti w Polsce działa około 150 punktów franczyzowych, partnerskich i własnych (z czego 55 to placówki własne). Od sierpnia br. działają 3 nowe minipiekarnie: w Galerii Solnej w Inowrocławiu, w CH Carrefour w Zielonej Górze oraz CH Plejada w Bytomiu. Do końca roku firma planuje otworzyć dwa punkty Fornetti w Nowym Sączu i Piotrkowie Trybunalskim.
– Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z obecnymi franczyzobiorcami, którzy chętnie inwestują w otwarcia nowych lokalizacji. Nawiązujemy również współpracę z nowymi partnerami biznesowymi. Zgłasza się do nas dużo potencjalnych franczyzobiorców. Wśród nich są osoby, które nie mają doświadczenia w branży, jednak nie jest to przeszkodą. Liczy się zapał i chęć tworzenia wspólnego biznesu oraz dokładne zrozumienie zasad funkcjonowania modelu współpracy jakim jest franczyza, co gwarantuje sukces w prowadzeniu minipiekarni – komentuje Katarzyna Rezler.
Fornetti jest jedną z największych i najdłużej funkcjonujących w Polsce sieci minipiekarni i kawiarenek, specjalizującą się w wypieku w punkcie sprzedaży ciastek oraz przekąsek na bazie ciasta francuskiego.
Ofertę Fornetti możecie sprawdzić w naszej bazie franczyz.
INK
.