Fornetti w roku 2010 – ciężka praca, wysokie oceny

Autor: Redakcja
Data dodania: 21 września 2010
Kategoria:

fornetti_logo_art_spo_2Bieżący rok to dla Fornetti czas wytężonej pracy. Rozwój sieci, zmiana standardu nowych lokalizacji, rozbudowa oferty produktowej czy regularne kampanie marketingowe to tylko kilka z wielu zadań, jakie spółka realizuje w tym roku. Siłę Fornetti potwierdzają najwyższe oceny w rankingach sieci franczyzowych.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Coraz większa
Należąca do funduszu Societe Generale Asset Managment firma ma ambitne plany na przyszłość. Sieć Fornetti liczy obecnie około 300 punktów partnerskich, franczyzowych i własnych. Minipiekarnie Fornetti znajdują się w całej Polsce. Mimo to firma nadal otwiera nowe lokalizacje.
– Liczbę obecnych placówek chcemy podwoić w 2 lub 3 lata. Wiemy, że potencjał rozwoju sieci jest duży. Na Węgrzech jest już około 2 300 punktów Fornetti, a jest to kraj czterokrotnie mniejszy od Polski – mówi Prezes Fornetti Polska, Robert Mroziński.
Nowe punkty powstają w zmienionym standardzie, opracowanym przez doświadczonych specjalistów, współpracujących z największymi sieciami gastronomicznymi.
Cały czas do przodu
Praca nad ofertą produktową, to jeden z priorytetów firmy, która kojarzona jest z aromatycznymi, ciepłymi smakołykami. Fornetti rozwija zarówno doskonale poznaną ofertę produktów słodkich, jak i buduje silną grupę słonych przekąsek. W tym roku asortyment wzbogacił się o kilka smaków strudelków oraz o zupełnie nowe słone przekąski sprzedawane na sztuki. Ponadto spółka podpisała umowę z firmą Coca-Cola, dzięki czemu systemowo wprowadzana jest oferta napojów zimnych. Kawę i napoje gorące Fornetti oferuje we współpracy z Tchibo.
Promocja
Spółka Fornetti opracowała szczegółowy program promocji i zintensyfikowała działania w obszarze marketingu. Partnerzy mogą wykorzystywać wnoszone przez siebie opłaty marketingowe właśnie na cele promocji. Ponadto wprowadzono kalendarz działań marketingowych, w tym roku odbyły się już trzy ogólnopolskie kampanie. Firma ma świadomość, że działania marketingowe  wpływają znacznie na wzmocnienie jej wizerunku oraz znacząco wspierają sprzedaż.
Fornetti na szczycie
W rankingu Sieci Franczyzowych opublikowanym 30 czerwca 2010 w Dzienniku Gazecie Prawnej, firma Fornetti uzyskała 6 na 7 punktów, dzięki czemu została najlepiej ocenianą siecią franczyzową w sektorze gastronomicznym. W badaniu wzięło udział 151 sieci franczyzowych funkcjonujących w dziesięciu branżach. Ocenie podlegały koszty inwestycji oraz okres zwrotu,  liczba posiadanych placówek,  warunki, jakie musi spełnić przyszły franczyzodawca, oraz opłaty dodatkowe. Fornetti zawdzięcza wysokie miejsce w rankingu niskim kosztom inwestycji, wielkości sieci oraz szybkiemu zwrotowi poniesionych nakładów.
Fornetti dla każdego
Franczyza w Fornetti ma wiele zalet. Wyróżnikiem są bardzo konkurencyjne warunki współpracy. Nie jest pobierana opłata licencyjna, a jedynie opłata marketingowa w wysokości 5% od miesięcznej kwoty zakupu produktów. Kompleksowe przygotowanie standardowego punktu Fornetti to koszt około 40 000 – 60 000 PLN. W tej sumie zawarte jest zaprojektowanie i budowa stoiska oraz jego pełne wyposażenie. Okres zwrotu inwestycji wynosi przeciętnie kilka miesięcy do roku.  Ważnym atutem Fornetti jest oferowanie narzędzi finansowania inwestycji w postaci leasingu.
Fornetti wspiera swoich partnerów na każdym etapie współpracy, prowadzi przez proces uruchamiania nowej lokalizacji już w fazie jej pozyskiwania oraz pomaga przy negocjacji warunków najmu powierzchni, zapewnia przygotowanie odpowiedniego projektu oraz wykonanie stoiska, wspiera w procesie uzyskiwania niezbędnych pozwoleń. Franczyzobiorca ma zapewniony pakiet szkoleń zarówno przed, jak i po otwarciu punktu. Dodatkowo Fornetti dostarcza pakiet materiałów reklamowych, które mają uatrakcyjnić otwarcie nowej lokalizacji.
Fornetti proponuje sprawdzony pomysł na własny biznes. Partnerzy mają możliwość prowadzenia działalności jako niezależni przedsiębiorcy, jednocześnie korzystając z wiedzy i doświadczenia znanej marki. Fornetti gwarantuje regularne dostawy i wsparcie marketingowe.
Na plus
Firma zmienia się na oczach klientów oraz partnerów. Wysokie miejsca w rankingach cieszą. Najważniejsze są jednak opinie franczyzobiorców oraz konsumentów.
– Dociera do nas coraz więcej sygnałów od osób, które zauważają działania firmy. Partnerzy chwalą ogólnopolskie promocje, które zwiększają sprzedaż i pomagają zdobywać stałych klientów. Klienci z kolei cieszą się z niespodzianek, jakie dla nich szykujemy. Niedawno utworzyliśmy profil na portalu społecznościowym Facebook i widzimy, że ciasteczka Fornetti mają wielu zagorzałych fanów – mówi Małgorzata Idzikowska, Specjalista ds. Marketingu Fornetti Polska.

Coraz większa

Należąca do funduszu Societe Generale Asset Managment firma ma ambitne plany na przyszłość. Sieć Fornetti liczy obecnie około 300 punktów partnerskich, franczyzowych i własnych. Minipiekarnie Fornetti znajdują się w całej Polsce. Mimo to firma nadal otwiera nowe lokalizacje.

– Liczbę obecnych placówek chcemy podwoić w 2 lub 3 lata. Wiemy, że potencjał rozwoju sieci jest duży. Na Węgrzech jest już około 2 300 punktów Fornetti, a jest to kraj czterokrotnie mniejszy od Polski – mówi Prezes Fornetti Polska, Robert Mroziński.

Nowe punkty powstają w zmienionym standardzie, opracowanym przez doświadczonych specjalistów, współpracujących z największymi sieciami gastronomicznymi.

Cały czas do przodu

fornetti_ciastka_sztukowePraca nad ofertą produktową, to jeden z priorytetów firmy, która kojarzona jest z aromatycznymi, ciepłymi smakołykami. Fornetti rozwija zarówno doskonale poznaną ofertę produktów słodkich, jak i buduje silną grupę słonych przekąsek. W tym roku asortyment wzbogacił się o kilka smaków strudelków oraz o zupełnie nowe słone przekąski sprzedawane na sztuki. Ponadto spółka podpisała umowę z firmą Coca-Cola, dzięki czemu systemowo wprowadzana jest oferta napojów zimnych. Kawę i napoje gorące Fornetti oferuje we współpracy z Tchibo.

Promocja

Spółka Fornetti opracowała szczegółowy program promocji i zintensyfikowała działania w obszarze marketingu. Partnerzy mogą wykorzystywać wnoszone przez siebie opłaty marketingowe właśnie na cele promocji. Ponadto wprowadzono kalendarz działań marketingowych, w tym roku odbyły się już trzy ogólnopolskie kampanie. Firma ma świadomość, że działania marketingowe  wpływają znacznie na wzmocnienie jej wizerunku oraz znacząco wspierają sprzedaż.

Fornetti na szczycie

fornetti_strudelki_na_wageW rankingu Sieci Franczyzowych opublikowanym 30 czerwca 2010 w Dzienniku Gazecie Prawnej, firma Fornetti uzyskała 6 na 7 punktów, dzięki czemu została najlepiej ocenianą siecią franczyzową w sektorze gastronomicznym. W badaniu wzięło udział 151 sieci franczyzowych funkcjonujących w dziesięciu branżach. Ocenie podlegały koszty inwestycji oraz okres zwrotu,  liczba posiadanych placówek,  warunki, jakie musi spełnić przyszły franczyzodawca, oraz opłaty dodatkowe. Fornetti zawdzięcza wysokie miejsce w rankingu niskim kosztom inwestycji, wielkości sieci oraz szybkiemu zwrotowi poniesionych nakładów.

Fornetti dla każdego

Franczyza w Fornetti ma wiele zalet. Wyróżnikiem są bardzo konkurencyjne warunki współpracy. Nie jest pobierana opłata licencyjna, a jedynie opłata marketingowa w wysokości 5% od miesięcznej kwoty zakupu produktów. Kompleksowe przygotowanie standardowego punktu Fornetti to koszt około 40 000 – 60 000 PLN. W tej sumie zawarte jest zaprojektowanie i budowa stoiska oraz jego pełne wyposażenie. Okres zwrotu inwestycji wynosi przeciętnie kilka miesięcy do roku.  Ważnym atutem Fornetti jest oferowanie narzędzi finansowania inwestycji w postaci leasingu.

Fornetti wspiera swoich partnerów na każdym etapie współpracy, prowadzi przez proces uruchamiania nowej lokalizacji już w fazie jej pozyskiwania oraz pomaga przy negocjacji warunków najmu powierzchni, zapewnia przygotowanie odpowiedniego projektu oraz wykonanie stoiska, wspiera w procesie uzyskiwania niezbędnych pozwoleń. Franczyzobiorca ma zapewniony pakiet szkoleń zarówno przed, jak i po otwarciu punktu. Dodatkowo Fornetti dostarcza pakiet materiałów reklamowych, które mają uatrakcyjnić otwarcie nowej lokalizacji.

Fornetti proponuje sprawdzony pomysł na własny biznes. Partnerzy mają możliwość prowadzenia działalności jako niezależni przedsiębiorcy, jednocześnie korzystając z wiedzy i doświadczenia znanej marki. Fornetti gwarantuje regularne dostawy i wsparcie marketingowe.

Na plus

Firma zmienia się na oczach klientów oraz partnerów. Wysokie miejsca w rankingach cieszą. Najważniejsze są jednak opinie franczyzobiorców oraz konsumentów.

– Dociera do nas coraz więcej sygnałów od osób, które zauważają działania firmy. Partnerzy chwalą ogólnopolskie promocje, które zwiększają sprzedaż i pomagają zdobywać stałych klientów. Klienci z kolei cieszą się z niespodzianek, jakie dla nich szykujemy. Niedawno utworzyliśmy profil na portalu społecznościowym Facebook i widzimy, że ciasteczka Fornetti mają wielu zagorzałych fanów – mówi Małgorzata Idzikowska, Specjalista ds. Marketingu Fornetti Polska.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 10 sierpnia 2022
Sieć Duży Ben ma już 250 sklepów
Data dodania: 9 sierpnia 2022
Franczyza czy własny biznes?
Data dodania: 8 sierpnia 2022
Franczyza na niepewne czasy
Data dodania: 5 sierpnia 2022
Żabka liczy już 8500 sklepów

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram