Fornetti pomoże franczyzobiorcom zwiększyć sprzedaż

Autor: Redakcja
Data dodania: 10 lutego 2010
Kategoria:
Logo_FornettiFirma zaplanowała na ten rok cztery akcje promocyjne. Większa widoczność sieci, a także wciąż dość niskie koszty wejścia w porównaniu z innymi konceptami mają zaowocować otwarciem ponad 100 nowych minipiekarni.

W 2010 roku Fornetti Polska planuje otwierać średnio 12 punktów miesięcznie. Nowe minipiekarnie powstawać będą w centrach handlowych, marketach budowlanych oraz w miejscach o dużym natężeniu ruchu. Potencjał każdej lokalizacji jest szczegółowo analizowany. Wśród nowopowstających stoisk znajdą się zarówno punkty franczyzowe, jak i własne. Te pierwsze mają jednak obecnie zdecydowaną przewagę – jest ich ok. 250, podczas gdy sieć punktów własnych liczy 40 placówek.

Sieć minipiekarni Fornetti rozwijana jest od 10 lat. W tym roku nastąpi jednak zdecydowane przyspieszenie. O tym, że plany są jak najbardziej realne, świadczy już początek roku. – W styczniu uruchomiliśmy 8 nowych lokalizacji. Ten miesiąc potraktowaliśmy jako próbę naszych sił. Przygotowujemy koordynatorów i project managerów do intensywnej pracy w nadchodzących miesiącach. Na luty zaplanowaliśmy już 12 otwarć – mówi Katarzyna Korol, kierownik ds. operacyjnych.

Fornetti_-_ciasteczkaPonadto w firmie szykuje się sporo zmian w zakresie wsparcia marketingowego partnerów. Na rok 2010 zaplanowano cztery duże centralne promocje obejmujące całą sieć Fornetti, które mają stymulować sprzedaż w istniejących punktach. W ubiegłym roku była tylko jedna taka akcja i jednocześnie pierwsza w skali całej sieci. Pozwoliła ona zdobyć firmie cenne doświadczenia w tym zakresie i utwierdzić w przekonaniu, że tego typu działania wpływają bardzo korzystnie na zainteresowanie konsumentów ofertą Fornetti. – Pierwsza tegoroczna akcja startuje już 1 kwietnia i związana będzie z.wprowadzeniem nowego smaku strudelków – zapowiada Małgorzata Idzikowska, specjalista ds. marketingu.

Fornetti jest największą w Polsce siecią minipiekarni i kawiarenek, specjalizującą się w produkcji, wypieku oraz sprzedaży półfrancuskich i francuskich ciasteczek oraz słonych przekąsek. Obecnie liczy ok. 300 punktów sprzedaży w całej Polsce, na koniec 2010 r. liczba ta ma sie zwiększyć do ok. 400. Inwestycja w punkt Fornetti może zamknąć się w kwocie ok. 35-40 tys. zł. Franczyzobiorca otrzymuje od centrali stoisko wykonane pod klucz. Firma nie pobiera opłaty wstępnej, a jedynie miesięczne opłaty marketingowe już po rozpoczęciu działania punktu. Ich wysokość to 5 proc. od miesięcznej kwoty zakupu produktów.

Joanna Cabaj - Bonicka
jcabaj@arss.com.pl

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 11 sierpnia 2022
Ponad połowa Polaków akceptuje pracę na czarno
Data dodania: 10 sierpnia 2022
Sieć Duży Ben ma już 250 sklepów
Data dodania: 9 sierpnia 2022
Franczyza czy własny biznes?
Data dodania: 8 sierpnia 2022
Franczyza na niepewne czasy

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram