Format „express” zdobywa rynek

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Stokrotka Express
Format „express” zdobywa rynek

Znika marka 5Market - pojawia się nowa sieć sklepów spożywczych w popularnym formacie „ekspress”.

Urszula Skałecka, specjalista ds. relacji inwestorskich w Grupie Emperia w rozmowie z portalem franczyzawplsce.pl zaznacza, że marka sklepów 5Market zostanie zastąpiona nowym formatem Stokrotka Express.

Sieć Stokrotka w minionym roku zdecydowała o podjęciu działań zmierzających do stworzenia kolejnego, po supermarkecie i markecie,  konceptu sklepu – w formacie convenience.  

W tym  roku w okresie od kwietnia do października otwarto pięć sklepów w nowej formule. Testy się udały i została podjęta decyzja o zastąpieniu marki 5Market nowym formatem Stokrotka Express – mówi Urszula Skałecka.

Dodaje, że placówki detaliczne Stokrotka Express odróżniają się od innych sklepów działających formacie convenience na rynku. Ich mocną przewagą są artykuły świeże i optymalnie dopasowany asortyment, niezbędny do zaopatrzenia gospodarstwa domowego we  wszystkie podstawowe artykuły spożywcze.

W miarę rozwoju nowego formatu, sklepy będą  również przygotowane do świadczenia szeregu usług dodatkowych,  m.in. zaoferują darmowy dostęp do Wi-Fi,  możliwość  rejestracji usług telekomunikacyjnych, doładowania  usług prepaid, dokonywania płatności za rachunki, czy możliwość skorzystania  z usług firmy kurierskiej. Sieć będzie się rozwijać we franczyzie.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram