Na rynku pojawił się nowy gastronomiczny koncept – Fit Food Fun, w ramach którego mają powstawać punkty w formie wyspy oraz restauracje. Aktualnie poszukiwani są partnerzy do rozwoju konceptu poprzez franczyzę.
Fit Food Fun proponuje bogaty wybór naturalnych i wartościowych dla zdrowia produktów: świeżych koktajli o działaniu zdrowotnym według receptur Dr Marka Bardadyna, świeżych soków owocowych i warzywnych, doskonałych sałatek, zdrowych kanapek, tortilli i panini. Wszystkie propozycje opierają się na produktach diety strukturalnej, przez co zawierają maksymalne ilości naturalnych witamin, składników mineralnych i przeciwutleniaczy.
W przypadku wyposażonego lokalu w food court centrum handlowego, przewidywana suma inwestycji, to koszt dostosowania lokalu wynoszący ok. 20 tys. zł. W ramach franczyzy istnieje także możliwość uruchomienia baru w postaci wyspy sprzedażowej w centrum handlowym lub baru/restauracji o rozszerzonym asortymencie dań diety strukturalnej w lokalu użytkowym o atrakcyjnej lokalizacji.
Franczyzobiorcy otrzymują wsparcie w postaci prawa do użytkowania znaku towarowego, kompletnego know-how wraz z recepturami produktów diety strukturalnej oraz wsparcie potrzebne do stworzenia i prowadzenia baru marki Dr Bardadyn, wykonanie indywidualnego projektu punktu sprzedażowego oraz materiałów informacyjnych i reklamowych, konsultacje i pomoc w prowadzeniu działalności oraz szkolenie dla pracowników.
Pierwszy punkt własny zostanie otwarty w Galerii Sfera w Bielsku-Białej w miejsce dawnego lokalu Dr Bardadyn, kolejne również będą powstawać w galeriach handlowych.
Sieć planuje rozwój także poza granicami Polski. Firma prowadzi zaawansowane rozmowy z franczyzobiorcą z Czech, który otrzymał już pozwolenie na uruchomianie punktu w jednej z galerii.
Marta Rolka