Platforma Promocyjna dla Polskich Producentów Maszyn i Narzędzi jest pierwszą tego typu inicjatywą. Firmy, które będą chciały skorzystać z tego rozwiązania otrzymają możliwość poszerzenia działań reklamowych zarówno w Europie, jak i w krajach zza wschodniej granicy.
W ramach platformy promocyjnej 4P (anglojęzyczna transkrypcja skrótu to For Poland) producenci z branży narzędziowej mają możliwość wspólnie promować swoją produkcję na rynkach światowych. Uruchomiona platforma ma na celu zwiększyć rozpoznawalność przedsiębiorstw dla klientów spoza naszego kraju. Dotychczas reklamą i marketingiem za granicą każda firma zajmowała się osobno.
Projekt oficjalnie zainaugurowano w czasie jednych z największych targów elektro-narzędziowych Stom-Tool w Kielcach. Mimo że jest on stosunkowo nowy to już cieszy się zainteresowaniem. Do Grupy Polskie Centrum Narzędziowe (PCN), zarządzającej tym projektem już dołączyło kilkanaście firm z całej Polski. Spółka, skupiająca kilkudziesięciu producentów narzędzi produkowanych w Polsce, a także firmy handlowe, zaproponowała dla swoich obecnych i przyszłych członków możliwość poszerzenia zasięgu oddziaływania na Europę i kraje zza wschodniej granicy, m.in. Ukrainę, Rosję i Białoruś.