Zdrowie i sport coraz częściej pojawiają się w przekazach promocyjnych poważnych firm. Carrefour sponsoruje 3 maratony, w tym - nomen omen - 36. PZU Maraton Warszawski (ta firma zresztą od dawna stawia na zdrowy tryb życia), Nordglass wspiera świetnego kierowcę rajdowego - Tomka Gryca.
W ramach trwającej kampanii „Z miłości do Zdrowia”, której celem jest promowanie zdrowych nawyków żywieniowych oraz aktywnego stylu życia, Carrefour jako sponsor będzie wspierał i kibicował biegaczom 14 września podczas 32. Wrocław Maraton, 28 września w stolicy podczas 36. PZU Maratonu Warszawskiego i wreszcie 12 października, gdy na starcie staną zawodnicy 15. Poznań Maraton.
Aby zachęcić swoich klientów do odpowiedzialnego przygotowania się do maratonów Carrefour organizuje w wybranych sklepach akcje edukacyjne. We wrześniu i październiku we Wrocławiu, Warszawie oraz Poznaniu klienci będą mogli skorzystać z bezpłatnych porad żywieniowych dietetyków ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Specjaliści podpowiedzą co jeść przed i po długim biegu, a także jak szybko się zregenerować po wysiłku. Jednocześnie wszyscy klienci będą mogli uzyskać informację jak się właściwie odżywiać i prawidłowo komponować swoje posiłki w zależności od wieku, wykonywanego zawodu, czy stanu zdrowia. Porady dotyczące diety maratończyka można znaleźć również na fanpage’u Carrefour, a także na specjalnej stronie: www.carrefour.pl/maratony.
Carrefour promuje aktywny styl życia również wśród swoich pracowników: wszyscy chętni otrzymali bezpłatne pakiety startowe na maratony sponsorowane przez firmę.
Wspomniane już PZU od dawna aktywnie wspiera sport, sponsorując różne ważne na ogół imprezy biegowe. Z kolei Nordglass - producent szyb samochodowych - postawił na motosport, zapewniając m.in. reklamę i przekazując wysokiej jakości szyby do rajdowego Mitsubishi Lancera. Zespół Tomek Gryc i Przemysław Zawada sprawdzi ich jakość już podczas 60. Rajdu Wisły (5-7 września).