Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 15 listopad 2019

Foto: pixabay.com

Czy z perspektywy sprzedawcy udzielanie klientom zniżek na swoje produkty lub usługi jest opłacalne? Okazuje się, że tak, szczególnie w dłuższej perspektywie. To element marketingowej strategii, która sprawia, że w przyszłości konsumenci chętniej wracają do "swojego" sklepu. Jest wiele sposób na zdobycie lojalności klienta. Jednym z nich jest udostępnianie kodów rabatowych.


Sklepów internetowych jest obecnie mnóstwo, dlatego ich właściciele szukają rozmaitych sposobów na promocję i przyciągnięcie klientów. Robią to wydając karty lojalnościowe, wdrażając programy rabatowe, akcje promocyjne i udzielając okresowych zniżek. Kupony rabatowe stanowią jeden z bardziej atrakcyjnych elementów tej strategii, ponieważ nie są ograniczone czasowo. Klienci mogą generować je na stronie Alerabat.com i od razu wykorzystywać na zakupy w sklepie, biorącym udział w akcji. Cała procedura jest niezwykle szybka i prosta – nie wymaga wcześniejszych rejestracji czy kupowania czasopism z papierowymi kuponami. O jej zaletach przeczytasz w artykule: https://facet.wp.pl/dlaczego-kampanie-rabatowe-oplacaja-sie-wlascicielom-e-sklepow-6068767185601153a.

Obniżanie cen sposobem na wzrost sprzedaży

Klientom można zaproponować rozmaite formy aktywności, które na dłużej zwiążą ich z konkretną marką i sprawią, że zechcą wrócić do sklepu w przyszłości. Do najpopularniejszych form budowania lojalności należą:

•    udzielanie rabatów za zapisanie się do subskrypcji newsletterów,
•    organizowanie okresowych akcji promocyjnych dla klubowiczów,
•    przydzielanie punktów za każde zakupy i możliwość ich późniejszej wymiany na rabaty,
•    udostępnianie kodów rabatowych.

Kupony ze zniżkami, które są dostępne częściej niż sezonowe wyprzedaże, to zachęta do zakupów. Im wyższa kwota zamówienia tym wyższy rabat. Wiedząc o tym, kupujący nie wędrują już do innych sklepów – kompletują koszyk dla całej rodziny, a przy płaceniu patrzą, ile na tych zakupach zaoszczędzili.

Zakupy a korzystanie z urządzeń mobilnych

Korzystając ze smartfonów i innych urządzeń elektronicznych z dostępem do Internetu, użytkownicy mogą szybko porównać ceny produktów w różnych sklepach internetowych. Dlatego nie warto deklarować, że dana oferta jest najtańsza, jeśli rzeczywiście tak nie jest. Dzięki kuponom rabatowym można faktycznie obniżyć koszt towarów czy usług, chwaląc się atrakcyjnym, rozbudowanym asortymentem w korzystnych cenach. Klienci korzystający z aplikacji zrzeszających sklepy oferujące zniżki i promocje, nieraz w ułamku sekund podejmują decyzję o tym, z której propozycji skorzystają. Dlatego znając postawy i oczekiwania konsumentów warto wyjść naprzeciw ich potrzebom i organizować promocje oraz oferować kupony rabatowe, jakich szukają.


Artykuły które powinny Ci się spodobać

Finanse i nie tylko
Autor: / Lipiec 17, 2019
Finanse i nie tylko
Finanse i nie tylko
Autor: / Wrzesień 5, 2019

A może te Cię zaciekawią

Aktualności
Aktualności
Aktualności
Autor: / Wrzesień 11, 2019

Prezentacje franczyz



Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 22.01.2020

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 15.01.2020

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 29.01.2020

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą