Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 26 wrzesień 2019

Foto: Reklama zewnętrzna z InPost

Paczkomaty każdego dnia są odwiedzane przez ponad 100 tysięcy osób, które odbierają swoje paczki na terenie całej Polski. Dzięki temu paczkomaty są jedną z najpopularniejszych opcji dostawy produktów zamówionych w sklepach online. InPost wykorzystuje ten fakt i proponuje swoim klientom możliwość skorzystania z reklamy zewnętrznej. Dzięki niej możliwe jest dotarcie do szerokiego grona odbiorców i zwiększenie sprzedaży w efektywny sposób. Sprawdź, jakie formy ma reklama zewnętrzna oferowana przez InPost.
 


1. Reklama zewnętrzna na paczkomatach
2. Reklama wielkopowierzchniowa
3. Reklama na stronie internetowej InPost
4. Sampling produktów
 
Współpracę z InPost docenia wiele sklepów internetowych działających w różnych branżach. Wysyłkę do paczkomatów oferują sklepy odzieżowe, z kosmetykami, elektroniczne, księgarnie, a także wiele innych podmiotów. Dzięki temu InPost jest znakomitym partnerem dla firm poszukujących wsparcia w reklamie. Reklama zewnętrza proponowana przez InPost jest skuteczna, dlatego jest coraz chętniej wybierana. Sprawdź, dlaczego warto z niej skorzystać i jakie formy reklamy są proponowane.
 
Reklama zewnętrzna na paczkomatach
 
Reklama zewnętrzna na paczkomatach szybko zdobyła uznanie domów mediowych i klientów z obszarów takich jak bankowość, FMCG, telekomunikacja i motoryzacja. Dzięki niej dociera się do szerokiego grona odbiorców, uzyskując efekt w postaci zwiększenia sprzedaży i podniesienie poziomu rozpoznawalności marki. Reklama zewnętrzna na paczkomatach działa przez całą dobę. Jej nośniki znajdują się w ponad 5 tysiącach lokalizacji w całej Polsce, co daje możliwość reklamowania się zarówno lokalnym, jak i ogólnokrajowym markom.
 
Reklama na paczkomatach jest elastyczną formą dla reklamodawców, gdyż możliwe jest wybranie jej dowolnej lokalizacji i czasu ekspozycji. Dodatkowo każdy reklamodawca może zamówić kampanię obejmującą wszystkie etapy realizacji projektu od jego druku po demontaż reklamy.
 
W ofercie InPost znajduje się reklama displayowa, którą można umieścić na ekranach ponad 2700 paczkomatów w całej Polsce. Dzięki niej dociera się do około 4 mln odbiorców miesięcznie, co stanowi ciekawą alternatywę dla podobnych reklam, umieszczanych dotychczas na ekranach bankomatów. Ekrany reklamowe są ciekawą alternatywą dla umieszczania reklam wyłącznie na skrytkach w paczkomatach.
 
Reklama wielkopowierzchniowa

W reklamie zewnętrznej ważną rolę od wielu lat grają billboardy i citylight, lecz reklama wielkopowierzchniowa oferowana przez InPost to dla nich ciekawa alternatywa. Reklama na paczkomatach może mieć nawet kilkanaście metrów długości. InPost jest właścicielem prawie 300 paczkomatów, które posiadają co najmniej 20 kolumn ze skrytkami. Dzięki temu reklama outdoorowa jest lepiej widoczna i przynosi zadowalające rezultaty. Dla najbardziej wymagających partnerów InPost przygotował możliwość zamówienia reklamy wielkopowierzchniowej na 30 paczkomatach z ponad 30 kolumnami i na paczkomacie mającym aż 44 kolumny reklamowe.

Reklama na stronie internetowej InPost

Reklama zewnętrza InPost cieszy się dużym zainteresowaniem, lecz partnerzy firmy mogą postawić również na reklamę na stronie internetowej. InPost oferuje możliwość przeprowadzenia kampanii w managerze paczek. Jest to aplikacja, która służy między innymi do generowania listów przewozowych i śledzenia przesyłek przez odbiorców. Dzięki temu witryna jest odwiedzana nawet 6 mln razy w ciągu jednego miesiąca. Klienci InPost stykają się z reklamami w managerze paczek każdego dnia, a ich zasięg jest szeroki. Niewiele innych witryn może poszczycić się podobną liczbą odsłon, dlatego baner na stronie internetowej InPost to znakomity wybór.

Niestandardowa reklama na paczkomatach połączona z umieszczeniem materiałów promocyjnych na stronie z managerem paczek tworzy przemyślaną i spójną kampanię, z której może skorzystać wiele marek z zupełnie odmiennych branż. Dzięki takiej kampanii można wypromować nowe produkty, poinformować o długiej akcji promocyjnej, a także o rozpoczęciu współpracy z InPost i wprowadzeniu opcji dostawy do paczkomatów. Bez względu na wybrany cel działań reklamowych, baner na stronie internetowej InPost z pewnością pomoże go osiągnąć.

Sampling produktów

Jeżeli chodzi o sampling reklama przyjmuje formę rozsyłania darmowych próbek produktów do konsumentów. Jest to skuteczna forma promocji produktów, które chce się wprowadzić na rynek, zachęty do dołączenia do grona stałych klientów, a także rozsławienia nowej marki, która szuka swojego miejsca w branży. Sampling produktów przy współpracy z InPost jest efektywny, gdyż do rozsyłania próbek towarów ma się do dyspozycji ponad 500 tysięcy skrytek w całej Polsce. Dzięki temu dotarcie do odbiorców staje się o wiele łatwiejsze, zarówno gdy chce się wysłać próbki produktów do stałych klientów, jak i w przypadku, gdy szuka się konsumentów chętnych do wzięcia udziału w testowaniu towarów. Opcja dostawy do paczkomatu zachęca do korzystania z kampanii obejmującej sampling i sprawia, że promocja przynosi lepsze rezultaty niż w przypadku wybrania innej formy dostawy.

Artykuły które powinny Ci się spodobać

Finanse i nie tylko
Finanse i nie tylko
Autor: / Sierpień 6, 2019
Finanse i nie tylko

A może te Cię zaciekawią

Aktualności
O tym się mówi
Własny Biznes
Autor: / Listopad 15, 2019

Prezentacje franczyz



Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 03.12.2019

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 26.11.2019

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 19.11.2019

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą