Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 25 kwiecień 2019

Foto: Dlaczego promocja w sieci jest tak ważna?

Współczesny przedsiębiorca ma zdecydowanie więcej możliwości promocji niż jeszcze kilkanaście lat temu. Z jednej strony jest to dla niego duże ułatwienie, z drugiej konieczność douczenia się, gdzie warto skierować siły w celu lepszego zareklamowania swoich usług. Potężnym narzędziem w walce o klienta stał się Internet. Nic nie zapowiada odwrotu od tendencji przenoszenia usług w wirtualny świat.

Królestwo social media

Internet to nie tylko miejsce, gdzie warto postawić na dobrej jakości witrynę. Jej promocją, pozycjonowaniem zajmują się specjaliści, jak z firma Netmove. Dbają o SEO, wykonują audyty, linkują strony po to, aby wyszukiwarka szybciej podsunęła potencjalnemu klientowi ten jedyny, nasz własny adres. Agencje interaktywne zwracają również uwagę na to, że najlepiej szukać potencjalnego klienta w social mediach. Facebook, Instagram czy Twitter zyskują coraz większą popularność. Mają na nich swoje konta już ponad 2 miliardy ludzi. To miejsce zarówno na prywatne, jak i firmowe konta. Potencjał mediów społecznościowych jest nie do przecenienia. Warto postawić na systematyczne uzupełnianie treści na fanpage swojej firmy oraz wszelkie interakcje z komentującymi. Dzięki takim zabiegom można wejść na wyjątkowo bliski poziom relacji z klientem, jakiego nie da się osiągnąć w inny sposób. Możliwość publikowania artykułów, filmów oraz bieżących informacji to krótka droga do zwiększenie ruchu na stronie.

Widoczny biznes

Marketing w social media to nie wszystko. Dobra promocja w sieci polega na sprawieniu, że nasza marka stanie się bardziej widoczna. Netmove poleca inwestowanie w profesjonalne pozycjonowanie witryn. Specjaliści z tej firmy wiedzą wszystko o SEO, dlatego są w stanie odpowiednio dobrać słowa kluczowe do konkretnej branży. Dzięki temu można wypromować konkretny adres już na pierwszej stronie wyszukiwarki. To ważne, ponieważ aż 70 proc. osób, które z nich korzystają, poprzestają na przeglądaniu ofert właśnie z pierwszej strony, nie otwierając kolejnych. Będąc na dalekim miejscu w wyszukiwarce jest się po prostu niewidocznym dla potencjalnego klienta. Na pozycjonowanie ma wpływ również linkowanie zewnętrzne, czyli umieszczanie na serwisach zewnętrznych odnośników do konkretnej strony internetowej.

Intuicyjna strona internetowa

Witryna musi iść z duchem czasu, czyli być dostosowana do współczesnych narzędzi, jakimi posługują się klienci. Kluczowy jest czytelny interfejs oraz proste menu, dzięki któremu osoba, która odwiedzi dany adres szybko zorientuje się, na co może liczyć. Ludzie nie są z natury cierpliwi, dlatego im krótsza droga do konkretów, tym lepiej. Rośnie wtedy szansa, że potencjalny klient zdecyduje się na zakup oferty lub produktu. Czasem wystarczy, że skontaktuje się z firmą. Jeśli uzna to za miłe doświadczenie, można powiedzieć, że pozyskaliśmy go jako klienta.

Współczesny klient lubi, kiedy dostrzega się jego potrzeby. Siłą wartościowych relacji z uczestnikami wirtualnych mediów jest szybkie reagowanie na ich pytania, problemy, wątpliwości.

Artykuły które powinny Ci się spodobać

Finanse i nie tylko
Finanse i nie tylko
Finanse i nie tylko

A może te Cię zaciekawią

Własny Biznes
Autor: / Listopad 15, 2019
Aktualności
Autor: / Październik 9, 2019
Aktualności

Prezentacje franczyz



Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 03.12.2019

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 26.11.2019

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 19.11.2019

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą