Franczyza w Polsce

Prezentacje franczyz

Our Phd Thesis In Radiation Physics services provide cheap homework answers online for every Question. Let the best homework helper assist you now!

Opublikowano: 21 styczeń 2016
Jak dobrze pokazać się pracodawcy w internecie?

Writing a persuasive essay by professionals. Get your see from the leading service provider. Persuasive research paper for high school Foto: pixabay.com

EssaysRescue Picking an essay writing service? We are here to Is it a http://eurobp.com/?buying-term-papers-unethical from the UK or a university essay writing http://www.energocredit.am/?divine-fair-trade-chocolate-target-markets - Making a custom essay means go through many steps Dissertations, essays & research papers of top quality. Essays Upublicznianie w internecie szczegółów z życia dotyczy już nie tylko sfery prywatnej, ale coraz częściej też zawodowej. Na jakie informacje o nas w sieci zwracają uwagę rekruterzy? O czym warto mówić, a co lepiej przemilczeć?

discrimination essays Writing Helps Lang En uf essay help dissertation on education Dynamiczny rozwój serwisów społecznościowych w ostatnim czasie uwidocznił nowy trend – dzielimy się szczegółami już nie tylko z naszego życia prywatnego, ale coraz częściej także zawodowego. Firmy do szukania pracowników oraz informacji o nich coraz częściej wykorzystują serwisy o charakterze społecznościowym. Według badań Adecco, aż 42,5 proc. badanych rekruterów uważa, że rekrutacja w takich serwisach przyspiesza proces rekrutacyjny, a 32,3 proc. twierdzi, że obniża koszty całego procesu. Dodatkowo, 68,3 proc. badanych rekruterów szuka w nich tzw. kandydatów pasywnych.

enter site without any delay. Create a writing plan and set deadlines for each part. Collect only relevant and recent publications to be used Pasywni bardziej atrakcyjni

Kandydaci pasywni to osoby, które aktualnie posiadają zatrudnienie i nie poszukują pracy. Dlaczego coraz bardziej interesują pracodawców? Opisują w sieci ścieżkę swojej kariery, chwalą się umiejętnościami, realizacją projektów czy konkretną wiedzą. Łatwo dopasować ich do profilu poszukiwanego przez firmę kandydata. A przy tym są otwarci na nowe propozycje pracy. – W przeprowadzonej przez nasz serwis ankiecie, użytkownicy mający aktualnie zatrudnienie pytani o to, czy rozważyliby atrakcyjną dla nich ofertę pracy, aż w 82 proc. odpowiedzieli pozytywnie – informuje Miłosz Ryniecki z serwisu rekrutacyjnego GoldenLine.pl. – W ostatnim roku, rekruterzy skontaktowali się z kandydatami pasywnymi prawie 1 mln razy. Aż dwukrotnie wzrosła także liczba aplikacji składanych przez tych kandydatów – dodaje Ryniecki.

Zaletą kandydatów pasywnych jest także to, że nie biorą oni udziału w wielu procesach rekrutacyjnych. Opisując szczegółowo swój profil zawodowy, z uwzględnieniem specjalistycznych umiejętności, są łatwi do znalezienia. Dostępne w internecie narzędzia, takie jak np. wyszukiwarki kandydatów, które pozwalają precyzyjnie określić wymagania dotyczące szukanego pracownika, ułatwiają znalezienie odpowiedniej osoby.

residency personal statement editing Format For Writing A Research Proposal Us comparing cats and dogs do my history homework for me To dobrze wygląda

Przeglądając profil kandydata, rekruterzy przywiązują największą wagę do doświadczenia zawodowego, nagród i wyróżnień oraz zamieszczanych treści. Często weryfikują też informacje z CV. Internet jest doskonałym miejscem do pokazania efektów swojej pracy i chwalenia się sukcesami czy zdjęciami z imprez biznesowych w towarzystwie znanych osób. Dobrze wyglądają rekomendacje od byłych współpracowników czy pochlebne opinie klientów. Dzięki aktywności w serwisach, zamieszczaniu eksperckich wypowiedzi czy komentarzy na forach i w serwisach społecznościowych, prowadzeniu bloga, buduje się obraz specjalisty z danej dziedziny, a także poszerza sieć kontaktów.

ContentVendor professional http://sian.inia.gob.ve/?dissertation-overviews. Online Digital Marketplace for Buying, Selling and Creating Content. Buy unique articles, pre-written Tego nigdy nie rób

Każdy pracownik ma życie prywatne, które z jednej strony warto oddzielić od zawodowego, ale z drugiej pracodawcy przez pryzmat informacji znalezionych o nas w sieci, budują sobie osobowościowy obraz kandydata. W Polsce ponad 70 proc. kandydatów nie otrzymuje pracy, ponieważ pracodawcy nie spodobało się to, co znalazł w internecie na ich temat. Najbardziej kandydatom szkodzić mogą informacje świadczące o naruszeniu przez nich zasad obowiązujących w miejscu pracy, zdjęć pokazujących nieodpowiednie zachowanie w biurze, czy informacji świadczących o lekceważeniu obowiązków. Przekonał się o tym niedawno szef szkockiego banku, który udostępnił w internecie informację, że się nudzi w pracy, co kosztowało go utratę stanowiska. Ciekawostką jest, że według badań, na ocenę kandydata przez rekrutera nie mają zbyt dużego wpływu publikowane przez niego w sieci kontrowersyjne poglądy, np. na temat narkotyków, czy zamieszczanie zdjęć z prywatnych imprez, na których pije alkohol. – O ile zakrapiana impreza, zwłaszcza w wydaniu młodych ludzi, może już nie dziwić, o tyle podejście do kwestii narkotyków wśród większości polskich pracodawców może nie być już takie liberalne – uważa Miłosz Ryniecki z GoldenLine.pl. – W kwestiach używek, wyznania, polityki czy sfery intymnej, warto być nadal bardziej powściągliwym – radzi Ryniecki. Okazuje się, że rekruterzy odwiedzają nie tylko zawodowe profile, ale także sprawdzają prywatne konta, wydarzenia, w których bierzemy udział, wyniki wyszukiwarki i wiele innych obszarów naszej prywatności.

Brak obecności w sieci oznacza często brak szans na atrakcyjne zatrudnienie, ale obecność w niej, musi być przemyślana. Chcąc zwiększyć swój potencjał pracowniczy, warto w odpowiedni sposób wystawić swoje kompetencje na internetową „giełdę pracowników”.

 

Pin It
Oceń: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
Konrad Bagiński

Najnowsze franczyzy

Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 25.09.2018

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 18.09.2018

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 27.09.2018

SONDA - MIEJ WŁASNE ZDANIE!

Jakie pytanie jako pierwsze zadałbyś franczyzodawcy podczas rozmowy na temat przystąpienia do sieci?

Jaka jest całkowita kwota inwestycji franczyzobiorcy? - 48.6%
Ile wynosi okres zwrotu z inwestycji? - 27%
Jakie są kary wynikające z umowy franczyzy? - 12.2%
Jakie know-how oferuje franczyzodawca? - 12.2%