Ekspansja mniejszych miast, rozwój sektora centrów convenience oraz wzrost znaczenia modernizacji centrów handlowych - takie w ocenie ekspertów Jones Lang LaSalle główne trendy na rynku nieruchomości handlowych.
Wywiad z Pawłem Ciszkiem, dyrektorem operacyjnym spółki Czerwona Torebka
Obcenie pochłania nas rozwój pierwszego konceptu, sklepów owocowo-warzywnych Warzywnik. Ale nie wykluczamy w przyszłości rozwoju kolejnych sieci franczyzowych.
Zainteresowanie pasażami Czerwona Torebka jest duże, bowiem rynek handlu produktami FMCG, czyli produktami pierwszej potrzeby, szybko rotującymi jest bardzo rozdrobniony. My chcemy zrzeszać w pasażach tych mniejszych przedsiębiorców, ze względu na powierzchnię, którą oferujemy na wynajem.
Marzysz o założeniu własnej firmy, ale wciąż nie udaje ci się zaoszczędzić wystarczającej kwoty? Masz kilka możliwości pozyskania brakujących funduszy. Przy poszukiwaniu „kasy na pierwszy biznes” należy pamiętać o trzech podstawowych zasadach. Jakich? Przeczytaj sam!