System franczyzowy zaczęliśmy budować od czerwca 2013 roku. Obecnie mamy w sieci 7 lokali. W tym roku planujemy uruchomić około 10 nowych punktów – mówi nam Łukasz Pyszczak, menedżer sieci gastronomicznej Felix Chicken.
Zaznacza też, że firma już podpisała umowy wstępne z kilkoma franczyzobiorcami.
– Skupiliśmy się nad otwieraniem lokali franczyzowych. Współpracujemy również z lokalami już istniejącymi (np. pizzeria lub kebab). Menu tych placówek poszerzamy o produkty naszej marki. Przy współpracy z nami obrót takiego lokalu może wzrosnąć nawet o 40% miesięcznie – opowiada Łukasz Pyszczak.
Dodaje, że Felix Chicken oferuje możliwość otwarcia własnego lokalu w formie baru z daniami serwowanymi w opakowaniach jednorazowych lub restauracji z obsługą kelnerską.
– Naszą specjalnością są technologie do przyrządzania chrupiących, panierowanych kawałków kurczaka, takich jakie serwują amerykańskie sieci restauracyjne. Produkujemy je stosując marynaty i paniery własnej produkcji. Naszych przyszłych franczyzobiorców zachęcamy do współpracy tym, że nie pobieramy ani miesięcznych opłat bieżących, ani od obrotu lokalu – podsumowuje Łukasz Pyszczak.
Zobacz nasz katalog sieci franczyzowych i upewnij się która franczyza będzie dla Ciebie najlepsza.