Fast food dla dzieci: Subway z Disneymedia a McDonald’s z Universal Studios

Data dodania: 1 sierpnia 2013
Autor: Redakcja
Kategoria:

Subway rozpoczął współpracę z Disneymedia. W menu sieci Subway znajdą się zestawy dla dzieci zawierające gadżety z bohaterami Disneya. Natomiast McDonald’s do swoich zestawów Happy Meal dodaje zabawki - bohaterów filmu Universal Studios.

Dzieci wpływają na wiele wyborów zakupowych rodziców. Trafianie do portfeli rodziców poprzez ich pociechy jest częstą praktyką. Również wybór miejsca, w którym rodzina będzie mogła zjeść posiłek, jest podyktowany gustem maluchów. Zatem  restauracje starają się przyciągnąć najmłodszych i robią to w różny sposób. Dania dla dzieci, place zabaw w obrębie restauracji czy specjalne sale do organizacji dziecięcych przyjęć urodzinowych to często spotykane metody zachęcenia maluchów i ich rodziców do odwiedzenie restauracji.

 

Specjalne menu dla dzieci oferowane przez sieci fast food nie jest nowym pomysłem. McDonald’s od wielu lat proponuje dzieciom zestaw Happy Meal, do którego dołączona jest zabawka. Obecnie McDonald’s wspólpracuje z Universal Studios: od początku lipca w zestawie dla dzieci znajdziemy zabawki z filmów tej wytwórni. Można wybrać Happy Meal z jednym z wielu bohaterów filmu Universal Studios „Minionki rozrabiają”.

Natomiast taka oferta jest nowością w sieci Subway. Subway, sieć restauracji typu fast food, rozpoczęła współpracę z Disneymedia, firmą zajmującą się organizacją promocji konsumenckich z wykorzystaniem bohaterów z filmów wytwórni Disney i Marvel. Subway wprowadził do sprzedaży zestawy, do których dołączone są gadżety z postaciami z animowanych filmów dla dzieci. Na początek są to bohaterowie filmu Disney Pixar „Uniwersytet Potworny”. Premiera filmu miała miejsce na początku lipca i zbiegła się z wprowadzeniem przez Subway zestawu Kids’ Pak.

Subway i Disneymedia połączyło podejście do prawidłowego, zdrowego odżywiania. Obie firmy realizują ideę społecznej odpowiedzialności biznesu i promują zdrowe, świadome odżywianie. Dlatego w nowym zestawie sieci Subway znalazły się – oprócz wspomnianych gadżetów - niskotłuszczowy sandwicz MiniSub lub wegetariański Veggie Delie oraz jabłko i woda mineralna.

Promowanie produkcji filmowych poprzez gadżety związane z filmami oraz przyciąganie najmłodszych klientów do restauracji poprzez menu adresowane specjalnie do nich nie jest nowych pomysłem, ale skutecznym i nadal wykorzystywanym przez firmy. Połączenie obu tych metod wydaje się prostą drogą do portfeli rodziców.


 

Katarzyna Suzonowicz-Kaflik

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram