Fabryka Reklamy od zadań specjalnych, czyli oznakowanie placówek sieci franczyzowej w praktyce

Data dodania: 14 maja 2019
Foto: Fabryka Reklamy

Otwierasz nową placówkę franczyzową, a może przygotowujesz się do odświeżenia szyldów i reklam zewnętrznych w Twojej sieci? Na co zwrócić uwagę wybierając firmę reklamową odpowiedzialną za produkcję i montaż zewnętrznych reklam? Na to pytanie odpowiadamy razem z Tomaszem Florczakiem z FR - Fabryki Reklamy, firmą specjalizującą się w produkcji i montażu reklam zewnętrznych i wewnętrznych dla ogólnopolskich firm sieciowych.

Na sprawny przebieg procesu przygotowania nowej reklamy zewnętrznej lub jej odświeżenia, decydujący wpływ ma wybór wykonawcy oznakowania. Najkorzystniej, kiedy jest nim jedna firma, która zapewnia kompleksowość obsługi, czyli zarówno wykonanie, jak i montaż wszystkich elementów reklamowych. Jednak przed podpisaniem umowy, trzeba zwrócić uwagę również na inne aspekty współpracy.

Logistyka to podstawa

Montaż oznakowania wymaga przemyślanego harmonogramu. Zwłaszcza, jeśli sieć franczyzowa podejmuje jednocześnie działania w wielu miejscach w Polsce. Przy otwarciu nowego punktu lub odświeżeniu wizerunku, nie ma miejsca na opóźnienia. Jak to wygląda w praktyce?

– Podpisanie umowy na wykonanie oznakowania placówek, które należą do sieci franczyzowej, poprzedzają rozmowy z jej przedstawicielami na różnych szczeblach. W ich trakcie określamy zakres działań: ile placówek ma zostać oznakowanych, jakie elementy reklamowe należy wykonać, w jakich terminach możemy dokonać ich montażu. Ta wiedza pozwala nam na dokonanie indywidualnej wyceny oraz ułożenie harmonogramu, którego będziemy mogli dotrzymać. Jeśli wypracowane warunki spotkają się z obopólną akceptacją, podpisujemy umowę i przystępujemy do realizacji projektu – mówi Tomasz Florczak, dyrektor handlowy FR - Fabryki Reklamy.  

Czas i jakość mogą iść w parze

Skoro sam proces nawiązania współpracy jest dość wymagający, czy możliwe jest, aby oznakowanie przebiegało sprawnie, bez szkody na jakości wykonania? Okazuje się, że tak.

– Jako firma z Łodzi, zyskujemy na czasie, bo nasze zespoły montażowe mogą równie szybko przemieścić się nad morze, co i pod południową granicę Polski. Dzięki niemal zupełnej niezależności od podwykonawców (Fabryka Reklamy posiada własny park maszynowy, co umożliwia samodzielne wykonanie elementów oznakowania), zyskujemy pewność, że nasze reklamy są odporne na działanie czynników atmosferycznych, a zastosowane w nich oświetlenie będzie sprawne. Zależy nam na trwałości i atrakcyjnym wyglądzie realizacji, bo wiemy, że oznakowanie placówki stanowi wizytówkę naszych klientów – dodaje Tomasz Florczak z FR – Fabryka Reklamy.

Placówka oznakowana i… co dalej?

Zakończenie procesu oznakowania placówki nie musi oznaczać końca przygody z producentem reklam. Wybierając wykonawcę, warto zapytać go o warunki gwarancji na poszczególne elementy, a także o możliwość serwisu pogwarancyjnego. Bo przecież z czasem każda reklama (nawet wykonana z najtrwalszych materiałów) traci na świeżości i może stać się przedmiotem napaści wandali. Fabryka Reklamy zapewnia wsparcie w takich sytuacjach. Oferuje również doradztwo klientom, którzy planują odświeżenie wizerunku w zgodzie z najnowszymi trendami i wykorzystaniem innowacyjnych technologii. Dzięki współpracy z producentem reklam zewnętrznych, który zapewnia kompleksową obsługę, a jednocześnie stawia na jakość i terminowość, sieć franczyzowa ma szansę na bardziej dynamiczny rozwój.

FR – Fabryka Reklamy, to agencja reklamowa obsługująca firmy sieciowe na terenie całej Polski. Realizuje zlecenia związane z kompleksowym znakowaniem punktów handlowych i usługowych. Specjalizuje się w obsłudze ogólnopolskich klientów sieciowych z różnych branż i sektorów. Firma jest bezpośrednim producentem: reklam zewnętrznych, kasetonów, szyldów, liter podświetlanych, neonów.

Atutem firmy jest niewątpliwie ogromne doświadczenie, za którym stoją setki zrealizowanych projektów reklamowych, a także wszechstronny zespół oraz własne zaplecze maszynowe. Dodatkowo agencja zajmuje się montażem wyprodukowanych przez siebie reklam. Do klientów firmy należą m.in.: Carefour, CCC, Veolia, Fines, CUK, Play, Recman, STS Zakłady Bukmacherskie, Top Secret, Bank Ochrony Środowiska i wiele innych. Więcej na fabrykareklamy.pro
Fabryka Reklamy FR Sp. z o.o.
92-332 Łódź, Al. Piłsudskiego 143, tel.: 42 218 57 80, email: biuro@fabrykareklamy.info

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram