Fabryka Pizzy wyruszyła na podbój stolicy

Autor: Redakcja
Data dodania: 13 lipca 2012
Kategoria:
fabryka_pizzy_foto

fabryka_pizzy_foto

Jeszcze w tym roku zostaną uruchomione w stolicy 3 nowe pizzerie pod marką Fabryka Pizzy. Do tej pory sieć działała głównie w Małopolsce, ale otwarty w ubiegłym roku lokal w Piasecznie zapoczątkował ekspansję marki poza obszar Małopolski.

Do końca miesiąca powinny potrwać prace remontowo – wykończeniowe pierwszego z trzech lokali Fabryki Pizzy, który zostanie uruchomiony na Pradze Północ przy ulicy Grenadierów. Lokal o powierzchni ok 100 mkw., będzie w stanie pomieścić 40- stu klientów, a także docelowo w przyszłym roku zostanie uruchomiony letni ogródek, co umożliwi pomieszczenie większej liczby osób. Zatem pizzę będzie można zjeść zarówno na miejscu, jak również zamówić do domu.

Po długich poszukiwaniach udało się znaleźć odpowiedni lokal na Dolnym Mokotowie, którego otwarcie jest planowane na jesień tego roku. Tam również będzie ogródek letni, a także sala zabaw dla dzieci, co ma niebanalne znaczenie, jeśli klientami są rodzice z dziećmi. Natomiast wciąż jest poszukiwana lokalizacja pod następny lokal Fabryki Pizzy, bo choć ofert jest wiele, wcale nie tak łatwo znaleźć miejsce, które będzie spełniało standardy firmy.

Do tej pory pod szyldem Fabryka Pizzy działało pięć restauracji: trzy własne i dwie franczyzowe. Cztery z nich zlokalizowane są w Krakowie, natomiast piąta otwarta została w ubiegłym roku w Piasecznie. Wyjście z Krakowa sprawiło, że wyszliśmy z marką szerzej, co spowodowało zainteresowanie potencjalnych franczyzobiorców nie tylko z Krakowa, ale również z Warszawy. Dzięki otwarciu lokalu w Piasecznie, warszawscy klienci mieli możliwość sprawdzenia oferty Fabryki Pizzy, co zaowocowało nowo powstającymi punktami – mówi Małgorzata Sroka, przedstawicielka sieci Fabryka Pizzy.

Przystąpienie do sieci to koszt 15 tys. zł netto opłaty wstępnej. W ramach tej opłaty franczyzobiorca otrzymuje pełne wsparci ze strony franczyzodawcy. Natomiast opłata stała za korzystanie z marki to 2 tys. zł netto miesięcznie plus 2% od obrotu. Kwota adaptacji lokalu zależy od tego, w jakim stanie znajduje się dany lokal. Szacuje się, że lokal o powierzchni 100-150 mkw. powinien zamknąć się w kwocie 250 tys. zł, wraz z adaptacją i wyposażeniem.

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram