Expelos rozszerza ofertę

Autor: Redakcja
Data dodania: 11 lipca 2011
Kategoria:

expelos_photo

Wprowadzanie nowych zabiegów stało się dla firmy priorytetowe nawet względem rozwoju franczyzowego. Nie chce bowiem ona skupiać się wyłącznie na bardzo konkurencyjnym segmencie fotodepilacji.

- Walka cenowa między największymi sieciami w połączeniu z ogromną popularnością usług fotodepilacji na portalach zakupów grupowych, gdzie takie zabiegi można zakupić za kilkanaście procent normalnej ceny, powodują, że pozostałym gabinetom coraz trudniej jest pozyskać nowych klientów na te usługi. Dlatego skupiamy się na poszerzaniu naszej oferty i coraz częściej pracujemy z grupą stałych klientów, którym możemy zaoferować coraz więcej przeróżnych zabiegów – od peelingów przez makijaż permanentny po masaże czy botox – opowiada Joanna Breśka, właścicielka sieci Expelos.

Działają w niej obecnie 2 salony własne oraz 3 franczyzowe. To niedużo, zważywszy na to, że firma nastawiała się początkowo na bardzo dynamiczny rozwój i otwarcie ok. 20-30 punktów do końca 2010 roku.

- Startowaliśmy jako jedna z pierwszych firm z tego rodzaju ofertą franczyzową. W międzyczasie zdecydowało się na to wiele innych firm, tak więc otoczenie konkurencyjne zdecydowanie się zmieniło. A my trochę wycofaliśmy się z wyścigu o budowę jak największej sieci. Woleliśmy w tej sytuacji zadbać bardziej o ofertę, zwłaszcza, że klienci sami dopytywali o kolejne zabiegi  – wyjaśnia Joanna Breśka.

Podkreśla, iż nie oznacza to, że Expelos wycofuje się z franczyzy. Gabinety współpracujące z siecią nadal będą działać na tej zasadzie i podążać podobną ścieżką rozwoju oferty jak salony franczyzodawcy. Firma prowadzi także rozmowy z kolejnymi osobami zainteresowanymi współpracą, m.in. z Łodzi, Torunia i Częstochowy.

Otwarcie gabinetu w ramach sieci Expelos to koszt 60 tys. zł netto, do którego należy doliczyć wydatki na adaptację lokalu. Dzięki tej inwestycji można uruchomić szeroką gamę zabiegów opartych na urządzeniu IPL + RF, służącym m.in. do fotodepilacji.

- Dalsze poszerzanie oferty to już niewielki koszt dodatkowy, rzędu 10 tys. zł na sprzęt plus ewentualne koszty  pracy specjalistów. Ustalamy to indywidualnie  z franczyzobiorcami, jakie zabiegi chcą wprowadzać. Z naszych doświadczeń wynika jednak, że zdecydowanie warto to robić – dodaje Joanna Breśka.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 11 sierpnia 2022
Ponad połowa Polaków akceptuje pracę na czarno
Data dodania: 10 sierpnia 2022
Sieć Duży Ben ma już 250 sklepów
Data dodania: 9 sierpnia 2022
Franczyza czy własny biznes?
Data dodania: 8 sierpnia 2022
Franczyza na niepewne czasy

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram