Centrum medyczne Evitum, realizujące misję profilaktyki i diagnostyki zdrowotnej, do końca tego roku chce mieć 20 oddziałów franczyzowych.
– W ubiegłym roku podpisaliśmy cztery umowy franczyzowe. Z kolei, w tym roku chcielibyśmy pozyskać minimum 15 nowych franczyzobiorców, tak by rok zakończyć z siecią 20 placówek partnerskich – mówi portalowi Franczyzawpolsce.pl Karolina Rudawska z zespołu Evitum.
Zaznacza, że w planach jest też przekazanie własnej placówki w Katowicach franczyzobiorcy.
– Obecnie na polskim rynku nie istnieje konkurencyjna sieć franczyzowa mająca taką ofertę jak my. Firmy, które działają w tym samym segmencie w porównaniu z nami mają uboższą ofertę w dziedzinie diagnostyki organizmu. Oczywiście są również podmioty rozwijające własne marki. Jednak te osoby stoją przed trudnym zadaniem wypromowania marki wśród potencjalnych klientów w danym mieście – wyjaśnia.
Dodaje, że zwrot inwestycji zależny jest od pakietu, na który zdecyduje się franczyzobiorca i jakie nakłady regularne na marketing będzie on ponosił.
– Nasze wyniki pokazują że jest to okres od 8 do 14 miesięcy (przy regularnych działaniach marketingowych). W chwili obecnej nie oferujemy żadnych zachęt w postaci promocji lub zwolnień z opłaty franczyzowej. Jednakże możliwe jest, że w ciągu roku taka oferta się pojawi – podsumowuje Karolina Rudawska z zespołu Evitum.