Eurokiosk chce poszerzyć zasięg terytorialny

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: EUROKIOSK
Eurokiosk chce poszerzyć zasięg terytorialny

Znana sieć salonów prasowych prowadzonych przez niezależnych przedsiębiorców w oparciu o system franczyzy szuka lokalizacji we wschodniej części kraju.

Obecnie sieć punktów sprzedaży działających pod marką EUROKIOSK i EURO-SALON Prasowy liczy około 100 placówek, zlokalizowanych w zachodniej Polsce.

Nowe otwarcia następują na tym obszarze, choć nie wykluczamy uruchomienia oddziałów także na wschodzie kraju. Bierzemy pod uwagę też Warszawę, pod warunkiem pozyskania perspektywicznych i umiarkowanych cenowo lokalizacji, dających dużą szansę na powodzenie rodzinnego biznesu przez naszych franczyzobiorców – mówi Piotr Szpiganowicz dyrektor marketingu spółki EUROKIOSK.

Minimalna kwota inwestycji związana z otwarciem salonu prasowego w ramach tej sieci wynosi 40 tys. zł. Sieć nie stawia franczyzobiorcom dodatkowych wymagań poza posiadaniem środków na start (cena obejmuje opłaty związane z wejściem do sieci oraz zatowarowanie startowe) oraz prowadzeniem działalności gospodarczej.

Wcześniejsze doświadczenie biznesowe nie jest wymagane, kluczowe jest zrozumienie wymagań stawianych w umowie franczyzowej, akceptacja standardów sieci oraz inicjatywa w prowadzeniu własnego biznesu.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram