Znana sieć salonów prasowych prowadzonych przez niezależnych przedsiębiorców w oparciu o system franczyzy szuka lokalizacji we wschodniej części kraju.
Obecnie sieć punktów sprzedaży działających pod marką EUROKIOSK i EURO-SALON Prasowy liczy około 100 placówek, zlokalizowanych w zachodniej Polsce.
– Nowe otwarcia następują na tym obszarze, choć nie wykluczamy uruchomienia oddziałów także na wschodzie kraju. Bierzemy pod uwagę też Warszawę, pod warunkiem pozyskania perspektywicznych i umiarkowanych cenowo lokalizacji, dających dużą szansę na powodzenie rodzinnego biznesu przez naszych franczyzobiorców – mówi Piotr Szpiganowicz dyrektor marketingu spółki EUROKIOSK.
Minimalna kwota inwestycji związana z otwarciem salonu prasowego w ramach tej sieci wynosi 40 tys. zł. Sieć nie stawia franczyzobiorcom dodatkowych wymagań poza posiadaniem środków na start (cena obejmuje opłaty związane z wejściem do sieci oraz zatowarowanie startowe) oraz prowadzeniem działalności gospodarczej.
Wcześniejsze doświadczenie biznesowe nie jest wymagane, kluczowe jest zrozumienie wymagań stawianych w umowie franczyzowej, akceptacja standardów sieci oraz inicjatywa w prowadzeniu własnego biznesu.