Eurocash Dystrybucja zamiast Tradisu

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Tradis

Po połączeniu z Eurocashem, marka Tradis zniknie z rynku. Wspólne struktury będą działać pod szyldem Eurocash Dystrybucja już od 1 kwietnia. Według Grupy Eurocash proces pełnej integracji i spięcia wszystkich usług potrwa do roku - 1 kwietnia 2015 ma być zakończony. Co czeka dotychczasowych klientów dostawcy - głównie sklepów franczyzowych?

Ma być tylko lepiej. Krótszy czas dostaw, lepsze warunki dla odbiorców, wspólny nowoczesny system informatyczny zapewni dobrą obsługę. Efektywny łańcuch dostaw zapewni 12 magazynów. Niedawno (w lutym) został otwarty nowy magazyn w Krośnie, który będzie dostarczał towary na rynek lokalny dla Delikatesów Centrum, stopniowo przejmie zaś cały rejon, zasilany do tej pory z lubelskiego magazynu.

Wszystkie sklepy skupione w sześciu sieciach franczyzowych Grupy Eurocash oraz pozostali klienci (np. sklepy na stacjach benzynowych) będą mieć dostęp do pełnej struktury i oferty. Ta zaś już zaczęła się powiększać.

Eurocash po połączeniu z Tradisem, ma pod opieką ok. 10 tys. sklepów franczyzowych w różnych formatach. Największa jest sieć sklepów abc. To rozwijana od początku przez Eurocash Cash&Carry franczyza niedużych spożywczaków. W tej chwili zrzesza ponad 6 133 sklepy. W całym ubiegłym roku przybyło ich ponad 680.

Sieć Delikatesy Centrum urosła o 45 sklepów, do 875 punktów. Jej dotyczy najważniejasza chyba część planów Eurocashu. Firma planuje otworzyć 150 placówek Delikatesów Centrum. Drugim ważnym elementem strategii firmy jest połączenie KDWT z Kolporterem. Po zakończeniu integracji z Tradisem, Eurocash powróci do rozwoju sieci hurtowni. Zamierza otwierać do 10 rocznie.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram