Eurobank szuka partnerów z inicjatywą

Autor: Redakcja
Data dodania: 28 września 2011
Kategoria:

eurobank_partner

Podobnie jak rok ubiegły, tak i ten zamierza poświęcić przede wszystkim na podnoszenie efektywności działających placówek, a nie otwarcia kolejnych. Nowi partnerzy wciąż mogą jednak dołączyć do tej sieci.

Obecnie sieć eurobanku tworzy 300 oddziałów własnych i 141 placówek franczyzowych. - Aktualnie eurobank nie planuje intensywnego rozwoju swojej sieci. Zgodnie z przyjętą jeszcze w 2010 roku strategią, koncentrujemy się aktualnie na poprawie efektywności sieci, w szczególności poprzez zmiany lokalizacji wybranych placówek w ramach aktualnych miast jak również zmianie niektórych miast, gdzie dotychczas zlokalizowane były nasze placówki. Te działania we współpracy z dotychczasowymi jak również nowo pozyskanymi partnerami mają za zadanie doprowadzić do stałego i stabilnego wzrostu efektywności sieci franczyzowej eurobanku – poinformował portal FranczyzawPolsce.pl Tomasz Pawłowski, zastępca dyrektora Departamentu Sprzedaży ds. Franczyzy.

Z jego słów wynika, że bank wciąż jest jednak otwarty na nowych partnerów, którzy chcieliby poprowadzić placówkę franczyzową. Eurobank podkreśla, że głównym kryterium doboru partnera nie jest kierunkowe doświadczenie w bankowości, bowiem bank zapewnia całkowicie bezpłatne szkolenia produktowe, szkolenia z zakresu technik sprzedaży oraz staże przygotowujące do pracy w placówce. Oczekuje natomiast umiejętności menadżerskich i sprzedażowych oraz aktywności i inicjatywy w pozyskiwaniu klientów.

Istotne jest także posiadanie środków na inwestycję. Koszt wyposażenia placówki z jednym stanowiskiem obsługi wynosi ok. 24 tys. zł, która to kwota pozwala zapewnić pełną funkcjonalność dla placówki i należyty standard obsługi klienta. Należy jednak do niej doliczyć wydatki na remont lokalu.

Okres zwrotu z inwestycji zależy od wielu zmiennych, do których należy zaliczyć przede wszystkim skalę inwestycji w otwarcie placówki, zaangażowanie franczyzobiorcy i jego aktywność w prowadzeniu tego biznesu, jakość zatrudnionych doradców, a także częstotliwość i skalę akcji marketingowych, które prowadzą bezpośrednio do wzrostu sprzedaży. - Ze względu na różnorodność czynników decydujących o okresie zwrotu z inwestycji, jest on indywidualny dla każdej placówki, a próba jego uśredniania może wprowadzić w błąd potencjalnych zainteresowanych przystąpieniem do systemu – dodaje przedstawiciel banku.

Więcej informacji o wszystkich bankach rozwijających sieci agencyjne można znaleźć TUTAJ.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram