Esotiq powiększa sieć salonów z modą damską

Autor: Redakcja
Data dodania: 8 grudnia 2015
Kategoria:
Foto: FemeStage Eva Minge
Odzieżowa sieć FemeStage Eva Minge powiększyła się o kolejną lokalizację.

Esotiq&Henderson rozbudowuje odzieżową sieć sygnowaną przez polską projektantkę Ewę Mingę. W grudniu tego roku firma otworzyła 15 salon w Polsce.

Odzieżowa sieć FemeStage Eva Minge powiększyła się o kolejną lokalizację. 5 grudnia br. otwarty został salon w Pile w CH Atrium Kasztanowa. To już 15. punkt FemeStage na terenie Polski. Do końca roku powstaną jeszcze trzy – w Łodzi, Starogardzie Gdańskim i kolejny w Warszawie.

FemeStage Eva Minge to nowa propozycja dla kobiet, która wywodzi się z Domu Mody Eva Minge. Rozwijana jest przez grupę Esotiq & Henderson, która współpracuje z jedną z najbardziej rozpoznawalną polską projektantką na świecie. Marka FemeStage premierę miała w kwietniu tego roku, podczas Fashion Week w Łodzi. Od tej pory rozwija się w całej Polsce. W październiku otwarty został pierwszy w Warszawie, w MODO Domy Mody. Kolejne powstały w listopadzie w Bydgoszczy, w CH Zielone Arkady, oraz w gdyńskim centrum Riviera.

Notowana na GPW grupa Esotiq & Henderson zainteresowana jest rozwojem swojej marki w ośrodkach powyżej 50 tys. mieszkańców.

Bardzo mi zależy, by pojawiły się także w mniejszych miastach. Sama przecież mieszkam w Zielonej Górze – mówi Ewa Minge, dyrektor kreatywna marki FemeStage.

Do końca 2015 roku planujemy mieć 18 sklepów tej marki. Choć pierwsze otwarcia salonów FEMESTAGE nastąpiły dopiero w kwietniu tego roku, ta marka po III kwartale odpowiadała już za połowę wzrostu powierzchni handlowej grupy Esotiq & Henderson z ostatnich 12 miesięcy – dodaje Adam Skrzypek, prezes Esotiq & Henderson.

W grudniu mają powstać jeszcze trzy punkty FemeStage na terenie Polski. Kolejne lokalizacje to Łódź (Galeria Łódzka), Starogard Gdański i Warszawa (CH Atrium Reduta). W pierwszym etapie rozwoju sieci FemeStage grupa Esotiq & Henderson koncentrowała się na otwieraniu własnych salonów. Dziś stawia także na franczyzę.

Na tym modelu, który doskonale sprawdził się w przypadku sieci ESOTIQ (z 244 sklepów 204 to franczyza – dane na koniec III kwartału 2015 r.), grupa oprze się w kolejnym etapie rozwoju sieci odzieżowej.

Lokal może być wynajęty, ważne by spełniał wymagania sieci. Nasi franczyzobiorcy muszą wierzyć w to, co robią, grać z nami w jednym zespole, odpowiednio zadbać o klienta. My z kolei dbamy o jakość produktów i wspieramy franczyzobiorców marketingowo – mówi Adam Skrzypek, prezes Esotiq & Henderson.

Do tej pory w sieci FemeStage działają już dwa salony franczyzowe – w Krakowie i w Rzeszowie.

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram