Aktualnie firma posiada ponad 800 punktów sprzedaży w dużych centrach handlowych o powierzchniach od 6 do 25 mkw., w których oferowany jest szeroki asortyment produktów, m.in. e-papierosy, e-cygara i płyny nikotynowe o najróżniejszych smakach. eSmoking World jest laureatem nagród „Męska rzecz” i „Luksusowa marka Gentelmena”.
Spółka planuje szybką ekspansję i przez cały czas poszukuje franczyzobiorców chętnych do związania się z biznesem sprzedaży e-papierosów. Osoby zainteresowane prowadzeniem własnej wyspy handlowej muszą liczyć się z wydatkami na poziomie 7 tys. zł (koszty stoiska) plus zatowarowanie 10 tys. zł. i czynsz. Firma nie pobiera żadnych dodatkowych opłat. Zdecydowani na współpracę franczyzową mogą liczyć na duże rabaty przy zakupie asortymentu. Koszty otwarcia własnego salonu sprzedaży eSmokingWorld negocjowane są indywidualnie.
Grupa Chic jest pionierem branży e-papierosowej od czasu stworzenia pierwszych e-papierosów. Firma podkreśla, że posiada doświadczenie i know-how, przekładające się na pozycję lidera rynku. eSmokingWorld oferuje produkty marek takim jak Mild, Volish, Provog czy LiQueen.
Adam Gieras