Empik z nowym konceptem

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: freeimages.com

Empik kończy ze sprzedażą gadżetów. Skupi się na swoim najważniejszym produkcie.

Nowa prezes sieci księgarni Empik Ewa Szmidt-Belcarz w wywiadzie dla „Rzeczpospolitej” zaznacza, że najważniejszą kategorią dla sieci była i jest książka. W przyszłym roku na rynku zadebiutuje też zupełnie nowy format sklepów.

Jest to poważna inwestycja rozłożona na kilka lat. Wyjaśnia, że nowe lokalizacje będą otwierane już w nowym formacie. Gruntownej przebudowie zostanie poddanych 30 najważniejszych, istniejących salonów. Z kolei w pozostałych sklepach będą wdrażane najistotniejsze rozwiązania z punktu widzenia doświadczenia klienta.

Ewa Szmidt-Belcarz wypowiedziała także w temacie zmian asortymentowych. Mimo że kategoria lifestyle odpowiadała w ubiegłym roku jedynie za około 6% sprzedaży Empika, to duża ekspozycja produktów zwracała uwagę klientów i budziła mieszane odczucia.

Przyznała też, że u wielu nie zyskała akceptacji. Dlatego spółka podjęła decyzję o wygaszeniu tej kategorii. Okolicznościowe ozdoby, artykuły do dekoracji wnętrz itp., pojawiają się na półkach księgarni jedynie w okolicach Wielkanocy i Bożego Narodzenia.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram