Ekspansja franczyzowej sieci trwa

Data dodania: 11 kwietnia 2017
Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Carrefour
W 2017 r. Carrefour planuje utrzymanie dotychczasowego tempa rozwoju swojej sieci franczyzowej, poprzez otwarcie 120 nowych placówek.

W I kwartale tego roku do sieci Carrefour dołączyło 26 sklepów franczyzowych. Nowe placówki zostały otwarte we wszystkich regionach kraju, głównie na Mazowszu.

Łącznie z otwarciami w grudniu ubiegłego roku, sieć franczyzowa Carrefour w Polsce powiększyła się w ciągu ostatnich 4 miesięcy o 50  placówek we wszystkich formatach Carrefour. Najwięcej przybyło sklepów express minimarket, które są dedykowane lokalizacjom miejskim i wiejskim. Są to sklepy samoobsługowe, o powierzchni do 500 m², ze stoiskiem tradycyjnej sprzedaży mięs i wędlin oraz bogatym asortymentem produktów świeżych.

Do sieci dołączyły też placówki express convenience, z nowymi konceptami Food To Go i Bistro, z czego 2 w śródmieściu Warszawy zostały uruchomione w ramach współpracy ajencyjnej. Express convenience to format przeznaczony dla lokalizacji miejskich o dużym natężeniu ruchu, który ma zaspokoić potrzeby żyjących w biegu mieszkańców dużych miast. Carrefour otworzył również nowe sklepy pod szyldem Globi, a także specjalistyczne placówki z logo Galerie Alkohol. Nowe placówki Carrefour zostały uruchomione m.in. w: Lublinie, Białce Tatrzańskiej, Opolu, Walimiu, Krakowie, Bydgoszczy, Wrocławiu i Warszawie.

W strategii rozwoju multiformatowego Carrefour, sklepy osiedlowe zajmują bardzo ważne miejsce. Stale pracujemy nad wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań i atrakcyjnością naszej oferty, aby z jednej strony klienci byli zadowoleni z wygody zakupów i wyboru towarów, a z drugiej – by nasi partnerzy biznesowi byli usatysfakcjonowani współpracą z Carrefour – mówi  Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska.

W 2017 r. Carrefour planuje utrzymanie dotychczasowego tempa rozwoju swojej sieci franczyzowej, poprzez otwarcie 120 nowych placówek.
Spółka modernizuje wszystkie formaty sklepów franczyzowych. Celem wdrażanych zmian jest dostosowanie wyglądu i oferty sklepów do nowych trendów konsumenckich. Dzięki temu firma opracowuje atrakcyjne i skuteczne formaty sklepów, które sprawdzają się na różnych rynkach – zarówno w większych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. Mogą nimi zarządzać zarówno osoby z wieloletnim doświadczeniem handlowym, jak i dopiero zaczynający swoją karierę w prowadzeniu sklepu.

Carrefour pomaga swoim partnerom na każdym etapie współpracy. Przed podpisaniem umowy Carrefour ocenia lokalizację i potencjał sklepu oraz ustala jego plan, wyposażenie i wizualizację. Następnie odbywają się szkolenia dla franczyzobiorcy i personelu oraz prace adaptacyjne w lokalu ze wsparciem ekipy otwarciowej. Przez cały okres współpracy franczyzobiorca ma zapewnioną opiekę opiekuna regionalnego, który dba o standardy, sugeruje usprawnienia i pomaga wdrażać nowe elementy konceptu.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram