Foto: Al. Capone – Specjaliści od Alkoholu
Właściciele franczyzowych sklepów Al. Capone – Specjaliści od Alkoholu wzięli udział w cyklu szkoleń, który zakończył się egzaminem. – Zdany egzamin daje gwarancję, że osoby pracujący w ramach naszego konceptu są specjalistami – mówi Marek Łabuz, dyrektor ds. rozwoju rynku.
Najważniejszym punktem wydarzenia był egzamin z wiedzy produktowej oraz sprzedażowej, do którego przystąpili wszyscy uczestnicy spotkania.
Po uzyskaniu pozytywnego wyniku członkowie ekipy Al.Capone otrzymali oficjalnie tytuł „Specjalisty od alkoholu”. Zwieńczeniem szkoleń była degustacja win, która z pewnością pomogła rozładować stres i napięcie towarzyszące przystąpieniu do egzaminu.
– Szkolenia kończą się egzaminem, dlatego że jako firma jesteśmy specjalistami od alkoholu i dążymy do tego, aby wszyscy nasi franczyzobiorcy i sprzedawcy również nimi byli. Egzamin służy do weryfikacji wiedzy i umiejętności. Najlepsi sprzedawcy otrzymują dyplom – opowiada Marek Łabuz, dyrektor ds. rozwoju rynku Al. Capone.
Obecnie w ramach tej sieci sklepów działa 15 placówek własnych i 11 franczyzowych. W tym roku pojawiło się 5 franczyzowych placówek. Ich właściciele to nowi partnerzy, dla większości z nich sklep Al. Capone jest pierwszą działalnością gospodarczą.
– Pod koniec tego tygodnia otwieramy kolejny sklep franczyzowy - w Bochni. W 2018 roku chcielibyśmy poszerzyć zasięg terytorialny sieci o województwo śląskie – dzieli się planami Marek Łabuz.
Do tej pory firma rozwijała się na terenie województwa małopolskiego, podkarpackiego i świętokrzyskiego.
Wśród korzyści dla franczyzobiorców Al. Capone jest m.in. korzystanie z polityki handlowej firmy (promocje i zakupy pakietowe niedostępne dla pojedynczego sklepu), niskie koszty uczestnictwa w sieci oraz stałe wsparcie operacyjne, pozwalające na skuteczne zarządzanie sklepem.