Eco-Billboard: na ekologii można zarobić

Autor: Redakcja
Data dodania: 7 lutego 2013
Kategoria:

eco_billboard_pojemnikiEkologia jest na topie, a firma Eco-Billboard – dystrybutor pojemników służących do segregacji surowców wtórnych postanowiła to wykorzystać!

 
W mediach dużo mówi się o ekologii, a temat globalnego ocieplenia i zanieczyszczeń, które produkują konsumenci dociera z roku na rok do szerszego grona odbiorców. Polacy coraz rzadziej podchodzą do idei dbania o środowisko z nieskrywaną wrogością, a to pozwala optymistycznie patrzeć na rozwój sektora recyklingu w naszym kraju.

Recykling, reklama i wydarzenia

Naprzeciw tej zdroworozsądkowej modzie wychodzi firma Eco-Billboard, która postanowiła połączyć misję społeczną z działaniami komercyjnymi. Założenie konceptu jest proste – propagowanie segregacji surowców wtórnych przy jednoczesnym zarobku franczyzobiorców. Jak to działa w praktyce?

Przedmiotem oferty franczyzowej Eco-Billboard są nowoczesne pojemniki, wyposażone w zgniatarkę, których przeznaczeniem jest składowanie surowców wtórnych. Te ultranowoczesne kosze na śmieci mają jeszcze jedno zastosowanie – są obiektami reklamowymi (każde urządzenie to tak naprawdę 3m2 powierzchni reklamowej).

Korzyści dla lokalnej społeczności i franczyzobiorców

System Eco-Billboard funkcjonuje w ramach ogólnopolskiego systemu selektywnej zbiórki, recyklingu i przetwarzania surowców wtórnych, którego kształt regulują przepisy unijne. To idealne rozwiązanie dla lokalnego rynku, bez względu na przekrój społeczności czy wielkość regionu. Proekologiczne rozwiązania spotykają się z życzliwością i akceptacją władz oraz lokalnej przedsiębiorczości, bo pozwalają ograniczyć i tak duże wydatki na wywóz i segregację śmieci. To ułatwia działanie potencjalnym franczyzobiorcom, którzy – poza oczywistą pomocą ze strony firmy – mogą liczyć na wsparcie miejscowych urzędników.

Model franczyzy Eco-Billboard

Koncepcja Eco-Billboard zakłada zarobek franczyzobiorcy płynący z trzech źródeł – selektywnej zbiórki surowcoów wtórnych, reklam umieszczonych na schludnie wyglądających pojemnikach i sprzątania terenu po wydarzeniach i imprezach organizowanych w mieście.

Przystąpienie do systemu wiąże się z wydatkiem rzędu 38 tysięcy złotych (zakup urządzeń i opłata wstępna). Co miesiąc dodatkowo pobierana jest opłata bieżąca w wysokości 800 zł i marketingowa – 200 zł. Firma zapewnia niezbędne szkolenia oraz pomoc na każdym etapie zaawansowania współpracy. Inwestycja powinna zwrócić się w czasie nie dłuższym niż rok.

Adam Gieras

Eco-Billboard w bazie sieci

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram