W listopadzie sieć Canappka prowadzi nową akcję promocyjną nawiązującą do pory roku i sezonowych warzyw. Obecna akcja promocyjna jest częścią większego planu, zakładającego tworzenie comiesięcznych haseł nawiązujących do świąt i pór roku.
Pod hasłem „Zupa dyniowa 3 zł – strach nie spróbować!” Sieć zachęca swoich gości do kupna pożywnego kremu przygotowanego na bazie dyni.
- Listopad jest miesiącem, który od kilku lat kojarzy się z obchodami Halloween, coraz bardziej popularnymi w naszym kraju. Z jednej strony nawiązaliśmy więc do oczywistego symbolu, jakim jest dynia, z drugiej nie zapominamy, że jesienią nic nie rozgrzewa lepiej niż gorąca zupa. Od kilku lat widzimy duży wzrost sprzedaży tych posiłków w okresie jesiennym i dlatego właśnie przygotowaliśmy dodatkową pozycję w naszym menu – tłumaczy Katarzyna Adamczyk z sieci Canappka.
Tworząc główną promocję dla wszystkich klientów, sieć przygotowała jeszcze większe zniżki dla posiadaczy kart lojalnościowych. Właściciele magnetycznych Kart Sytego Klienta mają prawo do zakupu dyniowego kremu już w cenie 1 zł. W ten sposób Canappka chce nagradzać osoby, które regularnie odwiedzają lokale w Poznaniu i Wrocławiu. - Nasze karty lojalnościowe cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony gości. Nie tylko otrzymują oni rabat przy każdych zakupach, ale wiedzą, że co miesiąc przygotowujemy dla nich dodatkowe promocje i oferty. W ten sposób czują jeszcze większe przywiązanie do naszej oferty i wracają na śniadanie lub obiad każdego dnia – twierdzi Katarzyna Adamczyk.
Canappka – to sieć restauracji śniadaniowo-lunchowych. Swoją ofertę kieruje do przedstawicieli biznesu, osób aktywnych oraz firm korzystających z usług cateringowych. Sieć powstała w 2008 roku na terenie Poznania. Obecnie posiada też 2 lokale we Wrocławiu i planuje rozwój w największych miastach w Polsce dzięki przygotowanej ofercie franczyzy. Koncepcją, która przyświeca działaniom sieci Canappka jest dostarczanie codziennie świeżych i zdrowych produktów.
Plakat akcji promocyjnej Canappki: