Dworce jak galerie handlowe?

Data dodania: 15 kwietnia 2014
Autor: Redakcja
Kategoria:
Dworzec Centralny. Foto: PKP

DTZ kończy komercjalizację Dworca Centralnego w Warszawie. Firma w ciągu 4 lat pośredniczyła w najmie 90 lokali o powierzchni ok. 7000 m2. Czy dworzec w centrum miasta może być alternatywą dla centrum handlowego?

Jeden z największych lokali o powierzchni 1378 metrów kwadratowych został wynajęty przez operatora sieci fast food, firmę Mc Donald’s, który przyjął pierwszych klientów 21 grudnia ubiegłego roku. To pierwszy najemca, który zdecydował się na otwarcie lokalu na tzw. Antresoli Wschodniej Hali Głównej dworca. Poza Mc Donald’s w grudniu na Dworcu otworzyły się także kawiarnia Green Caffe Nero (powierzchnia 57 m2), a miesiąc wcześniej bar szybkiej obsługi Wars Express (65 m2).

Sama restauracja Mc Donald’s zajmuje 936 m2, bo reszta, czyli 442 metry ma być przeznaczona na jedną lub kilka restauracji, oferujących odmienną kuchnię. - Naszym wspólnym zamiarem wraz z PKP było ożywienie Antresoli Wschodniej poprzez przywrócenie jej pierwotnej funkcji, jaką pełniła wiele lat temu, czyli zbliżonej do obecnej w dzisiejszych galeriach handlowych funkcji food courtu - mówi Anna Oberc, zastępca dyrektora w Dziale Powierzchni Handlowych DTZ.

W procesie komercjalizacji Dworca Centralnego DTZ uczestniczył między innymi w transakcjach z takimi najemcami, jak kawiarnia Coffee Heaven, Starbucks, Subway, Food Market, sklep z biżuterią i akcesoriami I AM, sklep z francuskimi kosmetykami Yves Rocher, punkt z preclami Auntie Anne’s , drogeria Jasmin oraz księgarnia sieci Matras.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram