Dwie marki jednej firmy na wspólnym food courcie

Autor: Redakcja
Data dodania: 30 października 2017
Kategoria:
Foto: Olimp
Dwie marki jednej firmy na wspólnym foof courcie

Grupa Gastromall rozwijająca sieć lokali franczyzowych weszła do kolejnego centrum handlowego.

W nowootwartym Centrum Serenada w Krakowie, wystartowały dwie wiodące marki Grupy Gastromall - Olimp i Companeros The Foodies. Restauracja tej drugiej marki, zadebiutowała w nowej oprawie - w odświeżonej identyfikacji wizualnej. 

Sieć Olimp powiększyła liczbę restauracji do 67 i obecnie jest największym w Polsce i najszybciej rozwijającym się konceptem samoobsługowym z jedzeniem na wagę w ujednoliconej cenie za 100 g.

W kolejnych miesiącach zaplanowano otwarcie 20 nowych lokali w najbardziej prestiżowych obiektach w Polsce.

Sieć restauracji Olimp rozwija się zarówno w formacie własnym, jak i franczyzowym. Minimalna kwota inwestycji potrzebna na uruchomienie partnerskiego lokalu w ramach tej sieci wynosi 300 tys. zł.

Więcej informacji na temat współpracy franczyzowej z siecią Olimp znajduje się w naszej bazie systemów partnerskich.

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram