Dwie franczyzy od Wójcika

Autor: Redakcja
Data dodania: 6 lipca 2011
Kategoria:
Hot_Oil_i_Wojcik

Hot_Oil_i_Wojcik

Franczyzobiorcy, decydujący się na współpracę z Wójcik Fashion Group, mogą poprowadzić sklep Wójcik lub Hot Oil. Firma jeszcze w tym roku chce otworzyć kilkanaście placówek obu sieci.

– W związku z dynamicznym rozwojem firmy, do końca tego roku planujemy powiększyć naszą sieć jeszcze o 3–4 sklepy własne oraz 10 placówek partnerskich. Franczyzobiorcy sami się do nas zgłaszają, a my, chcąc wyjść im naprzeciw, chętnie dzielimy się naszym doświadczeniem i know-how. Te czynniki stanowią bowiem o unikalności naszej oferty w segmencie odzieży dla najmłodszych – mówi Krzysztof Szyndler, dyrektor marketingu Wójcik Fashion Group.

Firma już teraz dysponuje jednymi z największych sieci sklepów z odzieżą dziecięcą w kraju. Pod marką Wójcik oferowane są ubrania dla dzieci w wieku 0,5-7 lat. Sieć ta liczy 52 placówki, z czego 38 to sklepy firmowe, 11 franczyzowe, a 3 partnerskie. W ofercie Hot Oil znajdują się z kolei ubrania dla dzieci w wieku 7-14 lat. Marka należy do WFG od 2009 roku, obecnie działa pod nią 58 punktów, z czego aż 50 to placówki prowadzone przez partnerów firmy. Obie marki obecne są również na rynkach międzynarodowych, m. in. w Niemczech, Rosji, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych.

Osoby zainteresowane współpracą z markami Wójcik i Hot Oil powinny dysponować lokalem o minimalnej powierzchni 90 mkw. usytuowanym w atrakcyjnej lokalizacji – w galerii handlowej lub przy głównej ulicy handlowej w mieście – w miastach powyżej 60 tys. mieszkańców. Przedstawiciele firmy dokładnie analizują proponowane miejsca i nie wykluczają także podjęcia współpracy z partnerami z nieco mniejszych miejscowości (40 tys. mieszkańców).

Franczyzobiorcy sieci mogą liczyć na pomoc m.in. w zakresie doradztwa operacyjnego w wyborze lokalu i lokalizacji, rekrutacji, a także na pakiet szkoleń z zakresu efektywnej ekspozycji asortymentu oraz wsparcie w bieżącej działalności przedsiębiorstwa.

W ostatnim czasie sieci sklepów z odzieżą dziecięcą są jednym z dynamiczniej rozwijających się segmentów rynku odzieżowego. Oprócz Wójcika i Hot Oil, liczbę swoich placówek, dzięki franczyzie, powiększają również 5.10.15., Coccodrillo, Reporter Young, należąca do giełdowego Hurtimeksu sieć Tup Tup, a także zagraniczna marka, która niedawno pojawiła się na polskim rynku – QQ Duck.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 11 sierpnia 2022
Ponad połowa Polaków akceptuje pracę na czarno
Data dodania: 10 sierpnia 2022
Sieć Duży Ben ma już 250 sklepów
Data dodania: 9 sierpnia 2022
Franczyza czy własny biznes?
Data dodania: 8 sierpnia 2022
Franczyza na niepewne czasy

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram