Project Zero Waste planuje uruchomić oddziały w każdym województwie. Z usług firmy specjalizującej się z doradztwie z zakresu ochrony środowiska skorzystało już ponad 12 tysięcy polskich przedsiębiorstw.
Świadomość ekologiczna społeczeństwa jest na coraz wyższym poziomie, coraz bardziej wyśrubowane są też wymogi prawne w tym zakresie. To wszystko sprawia, że działalność doradcza w zakresie ochrony środowiska jest rozpatrywana jako potencjalny biznes przez wielu przedsiębiorców.
– Każda zmiana przepisów powoduje lawinę zapytań ofertowych i telefonów w sprawie konsultacji. Wielu przedsiębiorców, aby dostosować się do zmian, jakie narzucają dyrektywy unijne, będzie potrzebowało doradców, którzy pomogą im wywiązać się ze wszystkich ciążących na nich obowiązkach, których niespełnienie wiązać się będzie z surowymi karami, a w niektórych przypadkach nawet zakazem prowadzenia działalności – mówi Katarzyna Michniewska, prezes firmy Project Zero Waste Sp. z o.o.
Z usług firmy skorzystało już ponad 12 tys. polskich przedsiębiorstw. Niedawno Project Zero Waste Sp. z o.o. wystartował z ofertą franczyzy – jest to pierwsza taka propozycja w branży ochrony środowiska.
– Zainteresowanie naszą ofertą franczyzy jest naprawdę duże, jesteśmy w trakcie wielu rozmów i analiz sylwetek potencjalnych franczyzobiorców. Zainteresowanymi podjęciem współpracy z naszą siecią są osoby świadome, że przestrzeganie przepisów środowiskowych jest dla przedsiębiorstwa bardzo ważną kwestią, jak np. osoby zawodowo zajmujące się BHP, które chciałyby rozszerzyć swoją działalność o usługi środowiskowe. Zgłaszają się do nas również osoby, dla których branża ochrony środowiska to całkowita nowość, ale poszukują pracy z większą misją, dzięki której mogą zmieniać świat – taką jest właśnie franczyza, którą oferujemy – mówi Katarzyna Michniewska.
Znajomość branży nie jest niezbędnym wymogiem, by zostać franczyzobiorcą Project Zero Waste. Na pewno konieczne jest natomiast zaangażowanie i chęć nauczenia się od podstaw nowej branży.
Obecnie spółka posiada dwa własne oddziały w Warszawie i Wrocławiu. Firma planuje uruchomienie oddziału w każdym województwie.
– Wiążę się to przede wszystkim z jedną z naszych kluczowych usług - audytami środowiskowymi. Chcielibyśmy stworzyć jak najliczniejszą grupę audytorów, którzy będą jak blisko Klienta i będą mogli wziąć udział w stresującej dla niego kontroli z Inspekcji Ochrony Środowiska czy urzędu marszałkowskiego – wyjaśnia Katarzyna Michniewska.
Kapitał początkowy na rozpoczęcie współpracy jest ustalany indywidualnie i zostanie on przeznaczony na opłatę wstępną oraz przygotowanie lokalu. Franczyzobiorca musi również wiedzieć, że będzie ponosił miesięczne opłaty: opłata licencyjna, opłata prowizyjna, której wysokość uzależniona jest od wysokości miesięcznego przychodu oraz opłata marketingowa, która będzie przeznaczana na kampanie reklamową marki.