Duńskie meble odporne na kryzys

Autor: Redakcja
Data dodania: 30 listopada 2010
Kategoria:
boconceptW połowie grudnia ruszy drugi franczyzowy salon BoConcept w Polsce. To ekskluzywny i dość kosztowny koncept, niemniej firma liczy na to, że w najbliższych latach uda jej się otworzyć jeszcze kilka sklepów we franczyzie.

- Nasza firma dobrze przetrwała schłodzenie koniunktury gospodarczej zarówno w Polsce jak i na świecie. Udało się nam zachować poziom sprzedaży w polskich salonach BoConcept, a dzięki poczynionym oszczędnościom utrzymaliśmy zyskowność naszej działalnosci. Obecnie widzimy, że popyt na nasze produkty wraca do poprzednich rozmiarów, co jest ściśle związane z rynkiem nieruchomosci. Jak wiemy, podaż nowych mieszkań zaczyna wracać powoli do poziomu sprzed kilku lat - mówi portalowi FranczyzawPolsce.pl Jarosław Lehwark, dyrektor zarządzający BoConcept Retail Poland.

Jego zdaniem, pozytywne trendy na rynku potwierdza otwarcie nowego salonu w Krakowie. - Tylko firma, która może udowodnić, że nawet w trudnym czasie jest w stanie wypracować zysk, jest w stanie przyciągać inwestorów - wyjaśnia.

Krakowski salon BoConcept będzie szóstym w całym kraju, a jednocześnie drugim, po wrocławskim, działającym na zasadzie franczyzy. Jego otwarcie zaplanowano na 16 grudnia. Mieści się on na powierzchni 350 mkw. w budynku Diamante Plaza, w dzielnicy Zabłocie, kilkaset metrów od krakowskiego Kazimierza. Zabłocie to objęta programem rewitalizacji pofabryczna dzielnica Krakowa, która według ekspertów za kilka lat ma stać się najnowocześniejszym i najmodniejszym zakątkiem miasta.

Otwarcie salonu BoConcept to koszt rzędu 300-600 tys. euro, zaś szacowany okres zwrotu z inwestycji to ok. 3 lata. Firma chce uruchomić w naszym kraju w najbliższych latach jeszcze 2-3 salony franczyzowe.

- Naszym celem jest także zwiększanie sprzedaży poprzez podnoszenie poziomu serwisu i wprowadzanie nowych, jeszcze bardziej dostosowanych do potrzeb rynku i nowych trendów produktów. Dobrym przykładem może być coraz większy udział w asortymencie mebli wielofunkcyjnych, przeznaczonych dla właścicieli niewielkich mieszkań - mówi Jarosław Lehwark.

Joanna Cabaj - Bonicka

ZOBACZ TAKŻE:


Majster wykona plan

RuckZuck zdobywa kolejne miasta i kraje
DDD Dobre Dla Domu ma sposoby na kryzys
Odwrócenie trendu w meblarstwie - sprzedaż rośnie
W jakie sklepy inwestuje się w Polsce?

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram