Po niespełna dwóch latach od debiutu Mascot International rezygnuje z poszukiwania franczyzobiorców do konceptu Mobile Workwear – Mobilna odzież robocza.
Jak udało nam się ustalić powodem rezygnacji z franczyzy jest brak zainteresowania ze strony potencjalnych franczyzobiorców, którzy mieli prowadzić pokaz i promocję bezpośrednio z samochodu dostawczego pod nazwą Mobile Workwear. Małe zainteresowanie franczyzą firma tłumaczy klasą produktów i małą liczbą potencjalnych odbiorców.
Przypomnijmy, że zadaniem franczyzobiorców miało być wyszukiwanie i kontakt z firmami w branżach, w których wykorzystuje się odzież i obuwie wysokiej jakości. – Następnie nasi partnerzy będą odwiedzać te firmy w celu prezentacji kolekcji, gdzie pracownicy mogą zobaczyć i przymierzyć odzież i obuwie. Firmy, które zostaną klientami będą zamawiać bezpośrednio odzież roboczą i obuwie w Danii. Towar będzie wysyłany bezpośrednio do firmy z duńskiego magazynu – planował pod koniec 2016 rokuPeter Postawa, project manager Mobile Workwear.
Docelowo w Polsce miały działać 23 samochody Mobile Workwear. Wymagania jakie franczyzodawca stawiał kandydatom na franczyzobiorców to podpisanie pięcioletniej odnawialnej umowy franczyzowej oraz posiadania środków na inwestycję w kwocie do 7 tys. euro.