Sieć sklepów Duka, działająca w branży wyposażenia wnętrz (oferuje m.in. artykuły kuchenne, porcelanę, sztućce i szkło stołowe) będzie się rozwijać przez franczyzę. Do współpracy zaprasza osoby przedsiębiorcze dysponujące 150 tys. zł i możliwością korzystnego najmu lokalu w centrum handlowym.
Obecnie Duka posiada 33 sklepy na terenie Polski w największych centrach handlowych i planuje ekspansję na skalę międzynarodową. Tegoroczne planowane obroty spółki mają przekroczyć 50 mln zł. Pod koniec października br. sieć otwarła pierwszy outletowy sklep marki w centrum wyprzedażowym w Piasecznie.
Ponadto, wprowadziła na rynek ofertę franczyzową. Jest ona skierowana do osób przedsiębiorczych, zaangażowanych w funkcjonowanie sklepu, których celem jest osiągnięcie sukcesu dzięki sprawdzonym standardom i doświadczeniu Duka.
Jak zaznacza organizator sieci, system franczyzowy Duka działa w oparciu o tradycyjne zasady franczyzowe, poprzez związanie umową franczyzową na okres 5 lat, obejmującą przekazanie know-how, opiekę nad przekształcaniem lokalu oraz jego przebudową, a także uruchomienie i bieżącą działalność operacyjną.
Duka otwiera sklepy w centrach handlowych. Lokal pod inwestycję musi liczyć od 100 do 130m². Kandydat na franczyzobiorcę powinien dysponować środkami na adaptację i wyposażenie lokalu w wysokości 150 tys. zł.
Spółka prowadzi działalność na rynku krajowym od 1999 roku, cały czas umacniając swoją pozycję w segmencie wyposażenia wnętrz. Trzy lata temu firma rozpoczęła wdrażanie nowego konceptu sklepów, który umożliwił większą identyfikację marki, wyróżniając ją na tle konkurencji.
INK