Drzwi i Podłogi Vox w nowej odsłonie

Autor: Redakcja
Data dodania: 12 kwietnia 2011
Kategoria:
Drzwi_i_podlogi_Vox_WarszawaOtwierane w tym roku salony cechuje nowy system eksponowania towaru. Na razie testowany jest w placówkach własnych, ale franczyzobiorcy także będą mogli z niego skorzystać.

Nowe rozwiązania zastosowane w sieci Drzwi i Podłogi Vox można na razie zobaczyć w dwóch salonach otwartych w marcu i kwietniu tego roku w Warszawie oraz Świeciu. W maju ruszy kolejny w Katowicach. Wszystkie to placówki własne należące do Składów Vox.

Vox_SwiecieNowy model prezentacji oferty handlowej to przede wszystkim nowe ekspozytory stworzone w czasie prac badawczych. Sieć stawia na bezpośrednie zaprezentowanie klientom jak najszerszej oferty. Dlatego np. ekspozycja drzwi w najnowszym salonie w Świeciu obejmuje blisko 200 modeli. Klienci mogą w nim także skorzystać z usług komplementarnych i doradztwa, dzięki nowoczesnemu systemowi standardów obsługi obejmującego m.in. szkolenia i podnoszenie kwalifikacji.

Powierzchnia tego obiektu wynosi prawie 1700 mkw., z czego niemal 600 mkw. stanowi ekspozycja, a przeszło 900 mkw. magazyn. Zastosowano w nim też szereg rozwiązań sprzyjających ochronie środowiska, m.in. ogrzewanie podłogowe, wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła/chłodu, dodatkowe docieplenie ścian budynków i sufitu, instalacja solarna do ciepłej wody użytkowej i wody grzewczej oraz oświetlenie ekspozycji światłem dziennym.

Oprócz uruchamiania salonów własnych Składy Vox zapowiedziały na ten rok otwarcie przynajmniej 5 salonów Drzwi i Podłogi Vox we franczyzie. Salony franczyzowe wyglądają najczęściej nieco inaczej niż własne ze względu na to, że franczyzobiorcy mogą wprowadzić do oferty wybrane produkty komplementarne. Jednak, jak zapowiada Beata Jankowska, menedżer ds. marketingu, w nowych salonach franczyzowych także będą w miarę możliwości wprowadzane nowe rozwiązania. - Franczyzobiorcy mają również możliwość uruchomienia salonu identycznego jak nasze własne - dodaje.

vox__-_podlogiStrategia Składów Vox zakłada, że w ciągu 2-3 lat firma ma stać się największym sprzedawcą drzwi i podłóg w Polsce. Dlatego cały czas planuje dynamicznie rozwijać swoje sieci. Obecnie ma ok. 100 franczyzowych marketów budowlanych Majster, a także ok. 60 salonów z ofertą skierowaną zarówno do klientów indywidualnych, jak i firm budowlanych - Drzwi i Podłogi Vox, z których połowa to placówki własne, zaś pozostałe prowadzone są przez franczyzobiorców.

JCB

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram