Drogerie zmieniają rynek e-zakupów 

Data dodania: 19 listopada 2014
Autor: Redakcja
Kategoria:
Drogerie zmieniają rynek e-zakupów; Foto: freeimages.com

Mimo, że odzież jest najczęściej wybieraną kategorią wśród internautów kupujących w sieci (28%) to przez ostatnie 5 lat największy wzrost popularności odnotowała kategoria perfumy i kosmetyki (460%) – wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej „Kupuję w internecie 2014”. 

Jest to podyktowane faktem, że dopiero od niedawna sieci drogeryjne i kosmetyczne są obecne w kanale online. Rosnącym zainteresowaniem cieszą się również sklepy wielobranżowe oraz oferujące produkty dla dzieci i zabawki.

Spośród 21,6 mln internautów w Polsce, ponad 12,5 mln odwiedza platformy sklepowe. Coraz więcej konsumentów docenia, że zakupy internetowe można robić przez całą dobę (86%), możliwość dostawy do domu (81%) oraz łatwość w porównywaniu ofert (81%). Według internautów e-zakupy są wygodne i łatwe, a także często tańsze od tradycyjnych zakupów.

Jak wynika z raportu szczególną uwagę e-konsumenta przykuwają w Internecie promocje i wyprzedaże. Od 2009 r. popularność tej kategorii wzrosła ponad siedmiokrotnie. Coraz mniejszym zainteresowaniem cieszą się natomiast zakupy grupowe, których popularność na przestrzeni ostatnich pięciu lat spadła o 37%.

INK

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram