Drogerie Jasmin poszukują nowych partnerów zarówno wśród franczyzobiorców, jak i dostawców. Sieć jest zainteresowana wprowadzeniem do sklepu nowej marki makijażowej.
Zarząd drogerii planuje, że w ciągu najbliższego półrocza nowa marka makijażowa znajdzie się w ponad połowie sklepów tej sieci. Obecnie pod szyldem Jasmin działa około 200 lokali. W tym roku ma przybyć do 60 kolejnych.
Firma cały czas prowadzi rekrutację na franczyzobiorców. Podkreśla, że podstawową korzyścią wspólnego działania jest wzmocnienie pozycji w kontaktach z producentami, wspólna polityka handlowa, marketingowa, zintegrowany system komputerowy i wizualizacja sklepów. „Stoją za nami liderzy branży, niezależni detaliści Drogerie Aster, wspierane kapitałowo przez Polską Grupę Drogeryjną oraz grupę zakupową Brawo” - zachęca firma w swoim komunikacie.
INK
Osoby zainteresowane kontaktem z siecią Drogerie Jasmin zapraszamy do naszej bazy systemów franczyzowych.