Dr Irena Eris znalazła się na liście polskich marek z największym potencjałem do budowania silnej polskiej marki według zestawienia „25/25 lat: Marki dla Polski” magazynu Brief.
Objęło ono 75 marek tworzących wizerunek Polski kreatywnej, nowoczesnej i silnej ekonomicznie. Wzmacniają one wizerunek kraju w świadomości Polaków, ale też obcokrajowców, zagranicznych inwestorów, partnerów biznesowych czy turystów.
Marka Dr Irena Eris znalazła się w gronie mocnych polskich brandów, takich jak PZU, KGHM, LOTOS czy PLL LOT. Firma została doceniona za ponad 30-letnie konsekwentne budowanie marki, działalność naukową i promowanie Polski poza jej granicami - kosmetyki z logo Dr Irena Eris sprzedawane są w 40. krajach na całym świecie, a ich produkcja oparta na własnych, oryginalnych recepturach wynosi ponad 25 mln sztuk rocznie.
Świat marki to także profesjonalna pielęgnacja, jaką gwarantują Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris, zrównoważony odpoczynek w Hotelach SPA Dr Irena Eris czy prestiżowy turniej golfowy Dr Irena Eris Ladies’ Golf Cup.
Ponadto, marka wydaje własny luksusowy magazyn Sense of Beauty. Dr Irena Eris jest jedyną polską marką zaproszoną do elitarnego, francuskiego stowarzyszenia – Comité Colbert. Należą do niego m.in. Louis Vuitton, Chanel, YSL, Dior czy Guerlain.
Firma rozwija się również poprzez współpracę partnerską. Buduje franczyzową sieć instytutów kosmetycznych. Sieć luksusowych placówek realizuje filozofię indywidualnego podejścia, dbając kompleksowo o urodę, zdrowie i wewnętrzną równowagę.
Zakres usług znajdujący się w ofercie Kosmetycznych Instytutów to: zabiegi pielęgnacyjne na twarz i ciało, masaże i modelowanie sylwetki, medycyna estetyczna, a także produkty ze sklepu firmowy Dr Irena Eris.
Zainteresowanych współpracą z marką Dr Irena Eris zapraszamy do naszej bazy systemów franczyzowych.
INK