- Szeroki zakres pomocy, którą oferujemy swoim partnerom powoduje, że od kilku sezonów można zaobserwować następującą tendencję. Działający już w sieci przedsiębiorca otwiera kolejne sklepy w innych miejscowościach i z powodzeniem działa pod szyldem DSR. W 2009 roku miało to miejsce w przypadku placówek w Cieszynie, Legnicy, Siedlcach oraz Zielonej Górze – mówi Magdalena Bryl, Specjalista ds. Marketingu Velo.
Zainteresowanie możliwością stworzenia nowej placówki w innym miejscu powoduje, że spółka myśli o tym, by pomagać partnerom w znalezieniu odpowiedniego miejsca na prowadzenie nowej działalności. Dla partnerów Velo szuka nowych lokali handlowych do wynajęcia lub zakupu. Preferowane lokale powinny mieć powierzchnię powyżej 40m2 w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców i powinny znajdować się przy ruchliwej ulicy, z co najmniej trzema miejscami parkingowymi.
- Wiąże się to z innym projektem, nad którym pracujemy. Visual Merchandising Concept - bo tak się on nazywa - to zbiór wskazówek, projektów oraz gotowych rozwiązań, przygotowany z myślą o partnerach Dobre Sklepy Rowerowe, który ma być wytyczną przy aranżacji sklepu, jak również elementem standaryzacji placówek należących do grupy- kończy Bryl.
FwP, 05 listopada 2009r.