Domino’s Pizza nie wyklucza rozwoju poprzez franczyzę

Autor: Redakcja
Data dodania: 25 stycznia 2012
Kategoria:
Domino’s Pizza zrealizowała w 2011 plan rozwoju i zakończyła rok z 12 placówkami na koncie.

W grudniu ubiegłego roku Domino’s Pizza otworzyła kolejne dwa lokale, które powstały przy ul. Św. Wincentego i w Al. Jerozolimskich w Warszawie. Otwarcie dwóch nowych lokali dopełniło realizację planu rozwoju sieci Domino’s Pizza w Polsce na rok 2011. Firma DP Polska SA, masterfranczyzobiorca i spółka odpowiedzialna za wprowadzenie marki Domino’s Pizza na polski rynek planuje dalszy rozwój sieci.

- Z przyjemnością możemy ogłosić, że wypełniliśmy nasz plan w 100 proc. Dzięki wspólnemu wysiłkowi wielu osób, w ciągu dziesięciu miesięcy udało nam się otworzyć 12 lokali, przeszkolić setki pracowników i uczynić markę Domino’s Pizza rozpoznawalną wśród mieszkańców Warszawy. Cieszy nas, że pizza, którą oferujemy, zdobywa coraz większą liczbę wielbicieli a warszawiacy polubili jej niepowtarzalny smak i docenili wysoką jakość naszej obsługi – powiedział Maciej Jania, Managing Director DP Polska SA.

Przypomnijmy, że marka Domino’s Pizza zniknęła z polskiego rynku około 10 lat temu. Po ponownym debiucie sieć zapowiedziała otwarcie 12 pizzerii do końca 2011 roku i kolejnych 15 do końca roku 2012. Dalsze plany przewidują otwarcie łącznie 65 lokali do końca 2014 roku. Niewykluczone, że w celu realizacji tych planów firma zdecyduje się na rozwój poprzez franczyzę.

W ofercie Domino’s Pizza, oprócz pizzy, znaleźć można również dodatki, takie jak skrzydełka z kurczaka, paluszki chlebowe, sałatki, desery i zimne napoje. Klienci mogą również skomponować i zamówić pizzę według własnego pomysłu.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram