Od początku roku wzrosły przychody ze sprzedaży butów w sklepach CCC wzrosły o 20%. W październiku wyniosły one 225,6 mln zł (10% więcej niż przed rokiem) a od początku roku - 1,28 mld zł (18% więcej).
Rynek obuwia w Polsce jest wart ok. 8,3 mld zł. CCC z 1,6 mld zł przychodu (2012) jest na nim liderem, wyprzedzając Deichmanna z ok. 800 mln zł przychodu.
Właścicielem marki jest spółka akcyjna NG2 z Polkowic. NG2 sprzedaje buty w ponad 700 placówkach pod markami CCC, Boti, Lasocki. Sieć obejmuje 704 placówki - 377 salonów firmowych CCC w kraju (37 agencyjnych), 65 salonów CCC w Czechach, 21 na Słowacji, 30 na Węgrzech, 25 salonów Lasocki, 113 sklepów własnych Boti i 36 salonów franczyzowych CCC (w tym 6 salonów franczyzowych CCC w Rosji, 5 salonów CCC na Łotwie, 13 salonów CCC w Rumunii, 2 salony CCC w Kazachstanie, 2 salony CCC na Ukrainie) oraz 37 sklepów franczyzowych Boti.