Yogen Früz to międzynarodowa marka, której receptura mrożonego jogurtu nie zmieniła się od 30 lat.
Mrożony jogurt zdobywa popularność jako zdrowa alternatywa dla lodów, bez konserwantów, bez sztucznych barwników, na bazie mleka.
Choć jogurterii wciąż jest o wiele mniej w porównaniu do lodziarni, sprzedawcy tradycyjnych deserów mrożonych mają czego się obawiać. Polacy z chęcią próbują nowych produktów. Szczególnie jeśli deser jest mniej kaloryczny i bezpośrednio wpływa na nasze zdrowie, poprawiając i wzmacniając odporność organizmu. Desery Yogen Früz powstają na bazie polskiego mleka i są wzmacniane probiotykami odpornymi na działanie niskich temperatur, kremowe, smakują wyśmienicie szczególnie w połączeniu z owocami, świeżymi oraz mrożonymi. To dodatkowy atut deseru.
Firma Yogen Früz powstała w Kanadzie. Obecnie koncentruje się na rozwoju w Polsce i poszukuje franczyzobiorców zainteresowanych otwarciem i prowadzeniem własnej jogurterii w ramach sprawdzonego konceptu. Jogurteria to coś więcej niż jogurt. To jedyne w Polsce zdrowe desery, na bazie probiotycznego jogurtu, to świeżo wyciskane soki, to przepyszne smoothies, to aromatyczna kawa oraz herbata bąbelkowa bubble tea, Yogen Früz to life style.
Sklep z pełnym wyposażeniem i opłatą licencyjną to koszt około 96 tys. zł, a zwrot zainwestowanych pieniędzy następuje po sześciu miesiącach od uruchomienia punktu sprzedaży. Franczyzodawca podkreśla, że mrożone jogurty to zdrowa alternatywa dla lodów. A biorąc pod uwagę mocny trend zdrowego odżywiania ten segment rynku mrożonych deserów będzie się dynamicznie rozwijał.
Yogen Fruz oferuje swoim przyszłym partnerom pomoc na każdym etapie działalności. Franczyzobiorcy otrzymają m.in. dostęp do szkoleń, gotowe receptury i materiały reklamowo-marketingowe, które umożliwią dotarcie do szerszego grona klientów.