Skonsolidowane przychody NG2 wyniosły w czerwcu 71,4 mln zł, co stanowi wzrost o 19,5 proc. w stosunku do zeszłego roku. Przychody za okres styczeń – czerwiec 2009 wyniosły 431,6 mln PLN i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2008 roku o 27,0 %.
Narastająco za okres styczeń – czerwiec 2009 sprzedaż detaliczna wyniosła 349,0 mln PLN, co stanowiło wzrost o + 35,5% w stosunku do analogicznego okresu roku 2008. Narastająco za okres styczeń – czerwiec 2009 sprzedaż hurtowa wyniosła 74,1 mln PLN.
W 2009 roku NG2 planuje otworzyć łącznie co najmniej 132 nowe placówki: 45 sklepów pod logo CCC (32 w Polsce, 13 w Czechach), 12 butików QUAZI, 75 sklepów firmowych BOTI. Docelowo NG2 planuje posiadać około 300 lokali własnych i 130 objętych franczyzą pod logo CCC w Polsce oraz ok. 50 lokali własnych tej marki w Czechach. Pod marką BOTI Spółka planuje posiadać około 600 sklepów własnych i 300 franczyzowych. Sieć butików QUAZI docelowo ma składać się ze 100 sklepów.
Agnieszka Grabuś, 3 lipca 2009