Do 2018 roku Żabka chce otworzyć 2 tys. nowych sklepów

Data dodania: 15 kwietnia 2014
Autor: Redakcja
Kategoria:
Żabka

W 2013 roku, sieć sklepów Żabka Polska otworzyła 460 placówek (w tym 240 sklepów Żabka i 220 Freshmarket). W tegorocznych planach jest otwarcie kolejnych 600 placówek, a w ciągu 4 lat, spółka chce otworzyć 2 tys. nowych sklepów.

Jak zaznacza Jacek Spychała, dyrektor ds. public relations Żabka Polska, spółka rozwija sieci organicznie i poprzez liczne inwestycje przejmując w mijającym roku sklepy pięciu sieci handlowych: Agap, Torg, PS Food, Dobry Wybór oraz Społem Zabrze.

– Pod względem akwizycji byliśmy najbardziej aktywną firmą retailową na rynku. Dynamiczny rozwój i ekspansję naszych sieci wspomaga program Sklep za czynsz, dzięki któremu przejmujemy atrakcyjne lokalizacje handlowe. Dzięki przyrostowi liczby placówek oraz wzrostowi obrotów like-for-like osiągnęliśmy aż 23% wzrost przychodów – opowiada.

Rok 2014 to kontynuacja rozwoju i intensywnego wzrostu liczby sklepów Żabka i Freshmarket.

– W planach mamy otwarcie kolejnych 600 placówek, dlatego przez cały czas prowadzimy aktywną rekrutację osób, które chcą podjąć współpracę z firmą w ramach sieci Żabka lub Freshmarket. Inwestujemy też w rozwój logistyki. W połowie roku 2013 otworzyliśmy trzecie centrum logistyczne w Nadarzynie (k. Warszawy) – kontynuuje Jacek Spychała.

W tym roku spółka chce rozpocząć budowę kolejnego centrum logistycznego w okolicach Gdańska.

– Obecnie docieramy do ponad 8 mln. Polaków, którzy mają mniej niż 300 metrów do najbliższej placówki z logo Żabki lub Freshmarketu. W ciągu najbliższych 4 lat mamy zamiar otworzyć 2 tys. nowych sklepów – podsumowuje.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram