DnB Nord będzie rozwijać sieć oddziałów i agencji

Autor: Redakcja
Data dodania: 11 sierpnia 2010
Kategoria:
monetiaBank ma ambitne plany w stosunku do rynku polskiego. Chce poszerzyć ofertę dla małych i średnich firm, otworzyć nowe oddziały, zatrudnić co najmniej 100 osób, a także uruchomić ponad 100 kolejnych agencji Monetia.

– Zakończyliśmy proces restrukturyzacji. Z jednej strony trwale obniżyliśmy koszty działania banku, a z drugiej znacząco zwiększyliśmy przychody. Dobre wyniki są tego pochodną. Teraz rozpoczynamy stopniowy rozwój – powiedział Bartosz Chytła, prezes DnB Nord.

Bank ma za sobą rekordowe półrocze. Wynik z działalności bankowej wyniósł 153,2 mln zł wobec 104,5 mln rok wcześniej. Zysk netto przekroczył zaś 35 mln zł.

DnB Nord chce do końca roku otworzyć pięć nowych oddziałów: trzy w Warszawie i po jednym w Krakowie i Gdańsku. Będą one obsługiwać klientów indywidualnych oraz małe i średnie firmy (MSP). Tej drugiej grupie dedykowany jest także nowy projekt banku – Enterprise - którego celem jest przygotowanie zupełnie nowej propozycji dla małych i średnich przedsiębiorstw. Projekt obejmuje nie tylko ofertę produktową i cenową banku, ale także opracowanie zupełnie nowych procesów. Dzięki temu bank zaoferuje nowe usługi, będzie też w stanie obsłużyć znacznie większą liczbę klientów. W związku z planowanym rozwojem firma szuka nowych pracowników.

– Szukamy osób na stanowiska dyrektorów oddziałów, a także doradców klientów indywidualnych i MSP. Ale nie tylko. Poszukujemy też osób do centrali, co ma związek z rozwojem banku, w tym linii małych i średnich przedsiębiorstw. Na razie nasze potrzeby szacujemy na około 100 nowych pracowników. Jeśli jednak plany rozwojowe banku na lata kolejne zostaną zatwierdzone, skala prowadzonych rekrutacji znacząco się zwiększy - powiedziała Jolanta Szyller-Wójcik, Dyrektor Departamentu Zarządzania Zasobami Ludzkimi w DnB Nord.

Jednocześnie bank rekrutuje kolejnych franczyzobiorców, którzy na zasadzie własnej działalności gospodarczej poprowadzą Agencje Bankowe Monetia. Na koniec 2009 roku działało w naszym kraju 350 takich placówek, które pośredniczyły w minionym roku w realizacji transakcji na ok. 10 mln zł. Każdego miesiąca korzystało z ich usług ok. 300 tys. klientów. Cel na koniec tego roku to ok. 470 agencji, które będą obsługiwać 400 tys. osób miesięcznie. Koszt uruchomienia takiej agencji szacowany jest na 10-12 tys. zł.

JCB

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram